Unutamıyorum, ayrıldıktan 1ay sonra sevgili yaptı halende beraber ama içimdeki his geçmiyo nası biticek bu hisler?

Biz ayrıldıktan 1ay sonra sevgili yaptı ve halen onunla. Bugün dogum günüm kalbimin korkaklığını bi kez daha hissettim, geçen yıl o hayatımdaydı her şey çok güzeldi gözümün önüne geliyor her şey rüya gibiydi, şimdi ise sevgilisiyle. Biz ayrılalı 1yıl olucak ve onun da sevgilisiyle nerdeyse 1. yılları olucak. Canım acıyor. Geçmiyor 1yıldır kabullenemedim halen stalk yapıyorum bitmiyor bu his nası geçicek kendimden nefret ediyorum böyle bir insanı özlediğim için
Unutamıyorum, ayrıldıktan 1ay sonra sevgili yaptı halende beraber ama içimdeki his geçmiyo nası biticek bu hisler?
Cevapla