Sevgiliniz yanınızda düşse güler miydiniz veya onu kücük görüp soğuyabilir miydiniz?

Burada bir ara öyle sorular çok vardı sevgilimin yanında yere düstüm bir yere çarptım korktum hapşurdum yok gazım kaçtı gibi sorular ve daha utançları kendi adıma düşsem çok utanırdım rezil ve korkunc bir durum bir daha uzun süre göruşmez kendimi karantinaya alırdım ki terslik bu düşmem düşmem o anı bulur zaten önemli durumlarda hep rezil oluyorum ama karşımdaki düşse bozuntuya vermezdim herhalde?

Sevgiliniz yanınızda düşse güler miydiniz veya onu kücük görüp soğuyabilir miydiniz?
Cevapla