
Yeni bir ilişkiye başlamak daima zordur peki bu kadınlar içinmi erkekler içinmi daha zordur

Yeni bir ilişkiye başlamak daima zordur peki bu kadınlar içinmi erkekler içinmi daha zordur
Bu kişiye göre değişir yani erkekler için de zor olur kadınlar için de zor olur ama kızların bir çoğu genelde eski sevgiliyi takıntı haline getiriyorlar
Ayrılıktan hemen sonra ilişkiye başlamak sıkıntılı. Cinsiyet farketmezsizin ayrılık acısını yaşayıp dönüşüm yaşadıktan sonra yeni bir sayfa açmalı kendine
Cevap
0Cevap
İki taraf için de ama acele ne hemen biri bitince diğeri olsun az yalnız kalınması lazım değil mi
Hiç anlamam o işlerden ben tek eslilikten yanayım
Her iki taraf da ciddi anlamda yara almışsa ikisi içinde zor olur tabi.
Erkekler daha hızlı bu konuda
benim için çok kolay oldu ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?