+1 yılBen sevgilimden ayrıldığımda direk silmedim ama telefonumda dursun istemedim çünkü baktıkça rahatsız olabilirdim o yüzden bütün fotoğrafları flaş belleğe attım aradan 1 2 gibi bir zaman geçtikten sonra ( yani unuttuktan ve kendi yoluma gittikten sonra ) sildim.
11 Yorumla- +1 yıl
İyi yapmışsın
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılDüzenli olarak sorulan bir soru 😂 silerim o da benimkini silsin. Keşke böyle standart cevap kaydedebilsek de düzenli sorulan sorulara o cevabı şık diye seçebilsek #kshakkinda 😂😂
112 Yorumla- +1 yıl
Not defterine kaydet bu cevabı. Bir daha karşına çıkarsa kopyala yapıştır yaparsın alsdkfjlf
- +1 yıl
Ahahah banane bu hizmeti KS sağlasın 😂😂😂😂 beraber çektiğimiz dışında niye fotoğrafları olsun ki bende. Olursa en önce onları silerim.. beraber çektiğimiz gerçekten iyi çıktığım fotoğrafları da sildim, pişman olmayacağım kadar unuttuktan sonra sildim. 2.5 yılda fazla tek fotoğraf çekilmemisim ona yanıyorum. Ama bakıyorum şimdiki fotoğraflarıma saçımın uzunluğu dışında pek degismemisim zaten 😅😅😅
- +1 yıl
İyi yapmışsın zaten ne yapacaksın onun fotoğraflarına. 2.5 yılda değişmemen güzel. Sevgilinden sonra kendine iyi bakmışsın çökmemişsin asdjflkf
- +1 yıl
Ne cokcem ne 😂
- +1 yıl
Bazıları çöküyor ve yaşlanıyor akljsf
- +1 yıl
Ben bazılarına benzemem. İşyerinde bazı insanlar yaşımı unutuyor. Tekrar söylüyorum gerçek yaşımı şaşırıyorlar..
- +1 yıl
😅😅😅
- +1 yıl
Kaç yaşında sanıyorlar seni asjdflks
- +1 yıl
20'li yaşlarımın başında
- +1 yıl
Baya küçük gösteriyorsun o zaman alskdfj
- +1 yıl
Valla öyle ya 😅
- +1 yıl
Şanslısın askldfj
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGeriye onla ilgili hiç bir şey kalmaz bende
17 Yorumla- +1 yıl
Silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Pişman olacağım şeyler yapmam ben
- +1 yıl
Büyük konuşmaaaaaa aklsjfdk
- +1 yıl
😂😂😂 okeyyy mannn
- +1 yıl
Doğrusu men olacak akjdlflk lütfen ingilizce geriletme kursunda öğrendiklerimizi hatırlayalım akljdfkljf
- +1 yıl
Bugun doğru yazasım geldi belki ne karıştırıyon djjfjf
- +1 yıl
Bu gidişle diplomayı alamayacaksın aslkfdjkl
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet silerdim tabi ki de ayrıldıysam açık kapı bırakmam benim için bitmiştir.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılHayatimdan çıkarttığım kişinin hiçbir şeyini saklamam
12 Yorumla- +1 yıl
Peki fotoğraflarda sen de varsan yine siler misin?
- +1 yıl
Evet
Aşk İlişkileri konusunda 26,3b cevap paylaştı. Siler, yakar, atarım her şeyi.😀
12 Yorumla- +1 yıl
Küllerini de denize saçarsın asfkjld
+1 yılsilerim, fotoğrafları mesajlari her seyi silerim. eger silmezsem kendimi gecenin bir yarisi ağlayarak fotograflara bakarken bulabilirim ya da ilk mesajdan itibaren en bastan okurken 😁 benim icin birini hayatımdan cikarmanin ilk adimi onunla ilgili seyleri hayatimdan cikarmaktir.
40 YorumlaEski sevgilim olmadı ama bende silme hastalığı var birşeyleri haddinden fazla tutmayı sevmiyorum silerim
14 Yorumla- +1 yıl
aklsfdj iyi bir hastalık. kendi fotoğrafların da buna dahil mi?
- +1 yıl
Ahhh o başta güzel gelip sonra gözümüze kötü gelen fotoğraflar. Ömrümüzü yedi alksdjffd
+1 yılEvleneceğim bu ay ve geçmişteki fotoyu birinin geçen kaydettim geri telefonumu karıştıran biri değil o yüzden görmüyor 🤣
113 Yorumla- +1 yıl
Yakalanırsın alkjsdff
- +1 yıl
Yok ya şifre mi bilmiyor telimi kurcalama huyu yoktur baştan bir iki istedi de vermedim sonra bir daha bir şey demedi
- +1 yıl
Sen yine de riske girme derim asdjflk
- +1 yıl
Ee nerde sakliycam bizim birbirimize sözlerimiz vardı ben den ayrılsa hiç evlenmiycekti 5 yıldır ayrıyız o evlenmedi böyle şimdi hayatımdaki insan dan bile beni çok seven birini saklamam lazım
- +1 yıl
Aklın ondaysa neden başkasıyla evleniyorsun?
- +1 yıl
Benim ailem ve onun ailesi ben türk o kürttü ailesi memleketten bul turkle olmaz dedi benim de uzak memleket çok veremeyiz dedi bana kaç dedi ama o kadar uzağa kaçmaya ailesiyle yaşamaya bilemedim çok düşündüren bir karardı olmadı ve hayatımı yanlız geçirmemek için mecbur bir evlilik kararı aldım 4 sene sevgili olduk benim burada çalışıyordu askere ben geçirdim yeri geldi askerde ailesi yanında olmadı destekçisi oldum maddi manevi ama aileler girdi işin içine olmadı
- +1 yıl
Hayırlısı böyleymiş ne diyelim. Belki evlendiğin kişiyi zamanla ondan daha çok seversin
- +1 yıl
Yok sanmıyorum evlencegim insanı seçemedim ve o kadar. pismanim narsist ve hovarda birisi çıktı her önüne gelen kadını tanışın ismini bilsin girip bakıp istek. star hesap ortak olduğu halde soyleyince de derki sen kurgu yapıyorsun onlar istek atıyor sen psikojiksin bunu da geç ogrendim baştan bilsem evlenmezdim bile
- +1 yıl
Hadi ya kötü olmuş. Böyle mi devam edecek peki, ayrılmayı düşünmüyor musun?
- +1 yıl
Düşünüyorum bazen düğüne gider 7 24 mesaj lastigimiz halde haberim olmaz şuraya gidiyorum canım. diye söylemez ve geçen bankaya gitmiş ordan bir kız i görüp profiline bakmış onun arkasından da arabasını tamir ettirmeye götürdü geçen baktım bir kadın eklendi dedim bu kim dedi o sigortacı ya arabamı tamir ettirdim dedi bunun eşi yok my onu eklesene dedim yine sen kuruyorsun psikojiksin demeye başladı ben ona dedim ben senden böyle gidersen ayrılırım diye babasına duyurdum hepsi akrabam kız psikoljik akrabami istemiyor diye iftira da bulundu hepsini kandırdı kanıt alsam bile. akrabam dedi e babasi da oğlunu savunuyor tabi çocuk olmadan ayrilcam az bir iş bulayim çünkü o istemedi işten çıktım şimdi çocuk istemiyorum ise gireceğim dedim tamam dedi iş bulup 2 3 aylık maaş kenara atıp ev yer ayarlayana kadar idare edicem ölurüm de bırakmam diyor ve zorla tutuyor bir deda yüzük attım barışına kadar zorla tuttu yanında zorbacı sen gitsen de seni bulurum dedi belki aynı şehirde bile olmicam onu terk ettigimde
- +1 yıl
Tehlikeli birine benziyor, umarım sana takıp hayatını zehir etmez
- +1 yıl
Öyle calismaya izin vermeseydi altınları alıp gitmeyi dusunuyordum ama. dolandirdi gibi konumalra da düşmek istemiyordum Allahtan ise tamam dedi de çocuk olana kadar filan dedi o sürede korunma hapı içerim bir kaç ay atarım kenara istemem kimsenin birseyim kendinin hayrını görmemişim ondan bir şey istemem ama. mecburnkalsaydim onu yapıcaktım bu adamla bir ömür geciremem bu huyları bana bir hakaret
- +1 yıl
Hatalarında inat eden biriyle bir ömür geçmez haklısın
+1 yılEvet silerim silmemek psikopatlıktır bitmiş gitmiş bir şey sonuçta
28 Yorumla- +1 yıl
Sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Özlediğim oldu ama hiç pişmanlık duymadım biten her ilişkide sağlam kazık yediğim için unutmak veya nefret etmek zor olmadı
- +1 yıl
İyi yapmışsın silmekle o zaman
- +1 yıl
Aynn sen siliyormusun
- +1 yıl
Ben de siliyorum. Ne kadar az şey o kadar mutluluk demişler ajskldfl
- +1 yıl
İyi yapiyorsun efferinnn
- +1 yıl
Sana da aferin asldkjffd
- +1 yıl
😄😄🌸
İşim gücüm yok bir de onun fotoğraflarını mı saklayacağım. Hiç benlik değil bu işler🙄
13 Yorumla- +1 yıl
Çok yakışıklıysa?
- +1 yıl
aldjksflkf en azından yakışıklılığı sayesinde 1 dakikada daha telefonunda yer tutabildi aklsdfl
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Olsaydı ve ayrılsaydık silerdim gerek yok böyle şeylere
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi silmek
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir zaman sevgili fotoğrafı tutmadım. Fotoğraf tehlikeli bir madde.
15 Yorumla- +1 yıl
Neden tehlikeli ajkdsfl
- +1 yıl
Anı tehlikedir.
- +1 yıl
Ölü anılar tehlikeli midir?
- +1 yıl
Ölü anılar değil. Geride kalan her şey anıdır, anı tehlikelidir.
- +1 yıl
Tehlikeli sevmeyiz. Silelim gitsin asjfld
+1 yılKlavyede baş harfini yazınca çıkan ismini bile sildim ne diyorsun 😂😂
16 Yorumla- +1 yıl
adsfkjla silmeyi abartmışsın alsjkdff
- +1 yıl
Ben seversem tam severim silersem de tam silerim ortam yok
- +1 yıl
Silmeyi daha çok abartıp onu da hayattan silme sonra asdkljfjlkf
- +1 yıl
Sildim ki 😃
- +1 yıl
Öldürdün mü adamı aklsjdff
- +1 yıl
Yok ya helalleşip ayrıldık
Silerim tabi ki neden galerim de boşu boşuna dursun ki
15 Yorumla- +1 yıl
Silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Hemen mi sildin yoksa ondan soğuyunca mı?
- +1 yıl
İyi yapmışsın tutmak gereksiz olurdu
+1 yılSaçmalama ne silmesi. Evlendiğimde çocuklarıma gösterecem babanız bu olabilirdi diye.
12 Yorumla- +1 yıl
ajkldfa ucuz kurtulmuşlar aldj
- +1 yıl
Aynen öyle:))
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen silemiyorum arkadaşım yani bi ara cidden çok sinirlendim bütün ne varsa sildim ama 2 tane fotografıni bıraktım. Silemedim bir de o kadar sinirlenmiştim ona rağmen silemedim gene 2 fotografini.
113 Yorumla- +1 yıl
Neden silemedin, onu unutmak istemiyor musun?
Cevap sahibi+1 yılBana çok fazla acı veriyordu o ara çok unutmak istedim ama unutmak istedikce daha fazla hatırlıyodum. Ben zaten unutabileceğimi zannetmiyorum sadece hafızamda bir yerlere gömebilirim.
- +1 yıl
Bazen acıdan kurtulmak için silmek gerekiyor. Peki ondan başkası hayatına girerse o sakladığın fotoğrafları siler misin?
Cevap sahibi+1 yılSilerim yüksek ihtimal
- +1 yıl
Şimdiden silip kurtul bence askdfj
Cevap sahibi+1 yılYaa noldu sen mi giricen hayatima xnhcjwkc
- +1 yıl
Nooooo. Yani demek istediğim belki halen fotoğrafını sakladığın için hayatına kimse girmiyordur aldkjfkld
Cevap sahibi+1 yılNooooööö xbshxhwjxh
Cevap sahibi+1 yılSıfirdan yüze kadar alirim her şeyini
Anlayamazsin baby lslkqldklgae
Cevap sahibi+1 yılSabah sabah agzima takildi ya kahretsin
- +1 yıl
boş ver o şarkıyı al bu şarkıyı dinle alkjdsfjkl
https://www.youtube.com/watch?v=fxXGGjVb9TI
Cevap sahibi+1 yılhttps://youtu.be/uYMF0-VyIyI
Bu daha sıkmayan hali gkdidoci- +1 yıl
Sen mi söylüyorsun bunu alsdfjkd
+1 yılEvet. Tamamen bitmiş bir ilişki de hiç bir şey tutmam
117 Yorumla- +1 yıl
Sevgin bitince mi silersin, yoksa sevgin bitmese bile siler misin?
- +1 yıl
İkisi de. Bitti mi ilişki bir şey tutmam. Gitmek isteyen birinin veya benim gitmek istediğim bir ilişki de neden hatırası kalsın? :)
- +1 yıl
Bilmem hatıra kalsın falan diye sanırım. Sonuçta sana ait olan bir anı saklamak istemez misin? Hiç silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Bende hatırası kalmasını isteyen gitmek veya gitmem için uğraşmaz. Silince de pişman olmam çünkü o aşamaya gelmiştir. Sabır tükenince pişmanlık olmuyor.
- +1 yıl
Bazen yıllar sonra o anları hatırlamak istersin ya hatırlayamazsın. O zaman pişmanlık olmaz mı?
- +1 yıl
Bro ben olaya senin gibi bakmıyorum. Geçmişte kalan geçmişte kalır. Geleceğim de kalacak biri olsa zaten geçmişte kalmazdı. Benle beraber o yolu yürür. Benimle beraber hayatı paylaşmayan birinin hatırasını ben istemem. Geleceğimdeki kişiye ayıp olur :)
- +1 yıl
Şu an yanımda olan benim için değerlidir diyorsun yani
- +1 yıl
Aynen öyle. Yanımda olan benimle hayatımı paylaşan vardır sadece benim için. Ondan başkasına bakmam, görmem, duymam
- +1 yıl
Geçmişe takılmıyorsun bu güzel bir şey
- +1 yıl
Geçmişe takılanın geleceği olmaz :)
- +1 yıl
Geçmiş geleceğin aynası değil midir ajkldf
- +1 yıl
Değildir. Yansımalar seni kandırmasın. Geçmişteki senle şimdi ki sene bak bakalım. Ayna olsa kimsenin zaman içinde düşünceleri değişmezdi :)
- +1 yıl
Peki şu an yaptığımız şeyler geleceğimizi belirlemez mi? Mesela sen şu an hiçbir şey yapmazsan geleceğin karanlık, çalışırsan geleceğin parlak olmaz mı? Şu an geleceğinin geçmişi ise, geleceğinin aynası olmuş olmaz mı? benim de kafam karıştı şimdi ajkdfljkf
- +1 yıl
Şimdi geçmişte yaşadığın şeyleri, yaş aldıkça ve olgunlaştıkça tecrübe olarak kendine alırsın. Maziye dönüp baktığın da şu an olsa yapmadığın şeyler yapmışsındir ve gülüp geçersin. Sen olmak istediğin kişi olduysan geleceğini de olmasını istediğin gibi kurarsın. Geçmişten gelecek kurmazsin çünkü geçmiştir. Anladın geçti mi filtreden kdksjj
- +1 yıl
Mesela ben şu an matematik öğrenmezsem geleceğim de bir matematik öğretmeni olamayacağım. Geçmişini feda etmeyen biri geleceğinde mutlu olabilir mi?
- +1 yıl
Okulda herkes matematik öğrenir ama yeteneği olanlar öğretmen olabilir. Mesela sen kesirli sayılar normal hayatta ne işime yarar dersin, öğretmen olmak isteyen onu sever ve mantıklı bulur. Geçmişini feda et ki bir gelecek olsun. Sen matematiği öğrendin ama çarpım tablosu ve 4 işlem kullanıyorsun hayatında. Ne oldu tecrübe etmiş oldun ama öğretmen olmadın. Öğretmen olamadıysan başka sevdiğin bir şey olursun. Hayat sana hep bir kapı açar. O kapıdan nasıl geçeceğin sana kalmış
- +1 yıl
Haklısın teşekkür ederim cevaplar için
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılFotoları, mesajlatı, sosyal medya arkadaşlıpı siler, beynimden de silmişsem gider fotoları yakarım. Yapmışlığım var tekrar hayatıma girmesine izin vermeyeceğim için her şeyi silerim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılBen ayrıldığım anda bütün foto, mesaj, numara, sosyal medya hesaplarından çıkarma ne varsa hemen hiç bir saat bile beklemem, anında çıkartıp silerim.
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılEvet ayrılmak bunu gerektirir
11 Yorumla- +1 yıl
Silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Bir tanecik duruyor sadece
118 Yorumla- +1 yıl
Diğerlerini sildin mi, o bir taneyi neden silmedin?
- +1 yıl
Hayatına başka biri girerse o bıraktığın fotoyu siler misin?
- +1 yıl
Fotoğrafına bakıp üzüldüğün oluyor mu?
- +1 yıl
İyi yapmışsın silmekle. Üzülmeye gerek yok
- +1 yıl
Lastiği uzatırsan kopup canını yakabilir. Lastiği atmak daha iyi alkjsdflk
- +1 yıl
Ben de sildim hepsini. Minimanist yaşamı benimsiyorum. Ne kadar az şey o kadar mutluluk ajklsdfjkl
- +1 yıl
asldkjflk gerçek mutluluk bu emin ol. Dene ve gör adsklfjf
- +1 yıl
İnanıyorum başarırsın alskjdf
- +1 yıl
Sende var ol ajslfkd
Fotoğraf değil. Onun doğduğu günün takvim yaprağı. Annesi saklamıştı , o da bana vermişti ergenlik işte ama atamadım 13 yıldır saklarım.
212 Yorumla- +1 yıl
Takvim yaprağına bakınca ne hissediyorsun? özlüyor musun onu?
- +1 yıl
O olsaydı hayatınız nasıl olurdu sence, iyi mi olurdu kötü mü? Bence aynı olurdu. Çünkü insan sahip olmadığı şeylere sahip olunca daha mutlu olacağını sanıyor. Mesela gözlerine sahip olmasaydın sahip olduğunda daha mutlu olacağına inanırdın ama şu an sahipsin ve mutlu değilsin. Demek ki bundan sonra sahip olacağın hiçbir şey seni mutlu etmeyecek. O hayatında olsaydı yine bir şeyleri kafana takıp mutsuz olacağın günler olacaktı, şimdiki gibi.
- +1 yıl
Bence yine aynı mutsuzlukları yaşardın. Mutsuzluktan hiçbir insan kaçamaz
- +1 yıl
Ben kaderi kabullenenlerdenim
- +1 yıl
Kader dedikten sonra huzur buluyorsun
- +1 yıl
Onlara da kader diyeceksin asdkjf
+1 yılBen bana önerdiği şarkıları bile silerim her dinlediğimde hatirlamak istemem
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 832 cevap paylaştı.
+1 yılSilerim tabikide. Gittiği an benim için her şey bitmiştir
10 Yorumla Tabii ki de silerim. Kalması için bir sebep yok bence.
10 Yorumla
+1 yılSilerim tabiki. Karşıdaki de silmek zorunda. Öyle ömür geçmez. Sonradan gelene saygısızlık.
10 Yorumlafotoları sildim de bazılarını saklıyorum anısı kalsın diye
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHemen silmem biraz zaman geçmesi gerekiyor yoksa bir de onun pişmanlığını ve üzüntüsünü yaşıyorum.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 322 cevap paylaştı. Nude'ları hala duruyor ve sonsuza kadar tutmaya devam edeceğim.
No regret b*tches!10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılHayatımda yeni biri varsa silerim sadece o da saygıdan
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Ayrılırsam herşeyi silerim takılı kalmanın bir anlamı yok.
10 Yorumla
+1 yılİçimden tamamen sildiğim an her şeyi silerim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılAnında silerim
10 Yorumla
+1 yılÇerçeve yapıp duvara asacak değiliz herhalde
11 Yorumla- +1 yıl
İyi fikir
+1 yılBiraz zaman geçmesini beklerim hemen ayrılır ayrılmaz silemem 3. Ayda falan barismayacagimizi anlarsam belki silerim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılSilmedim fakat bakamıyorum.
15 Yorumla- +1 yıl
Neden bakamıyorsun? Hayatına başka biri girse siler misin?
- +1 yıl
Acı veriyor.
Başka biri olacağını sanmıyorum artık cidden. - +1 yıl
Onun yüzünden mi başkası olmadı?
- +1 yıl
Hesap mı veriyoruz pardon 🙄
- +1 yıl
Yoo merak ettim alskdjf
+1 yılHiç öyle bir sevgilim olmadı 🤷🏼♀️
17 Yorumla- +1 yıl
Olsaydı siler miydin?
- +1 yıl
Nasıl bittiğiyle alakalı bence i
- +1 yıl
İyi bittiğini farz edelim?
- +1 yıl
Silmem o zaman
- +1 yıl
Peki hayatına başkası girse siler misin?
- +1 yıl
Onu keserim fotodan kendim kalırım
- +1 yıl
asdjlfkl mantıklı
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılAnında silerim çünkü bitmiş bi hikayedir.
111 Yorumla- +1 yıl
Bitmiş bir masalı gelecekte tekrar okuyup hatırlamak istemez misin?
- +1 yıl
Duygusal boşluktaysam hatırlattırlarım zaten ama kendi kendime hatırlatmama gerek yok
- +1 yıl
Hiç silip pişman olduğun oldu mu? Yani duygusal boşluktayken keşke silmeseydim dediğin oldu mu?
- +1 yıl
Oldu içim yanmıştı sadece bi kez oldu o kadar üzüldüm ki
- +1 yıl
O yaşadığın pişmanlık yüzünden şu an fotoğrafları kolay kolay silebiliyor musun halen?
- +1 yıl
Kolayca silerim sıkıntı yok, o farklıydı sadece onu fazla sevdim sadece diğerlerinin o kadar da önemi yok
- +1 yıl
Halen pişman mısın peki? Yoksa geçici bir pişmanlık mıydı
- +1 yıl
Geçici şu an iyi ki yapmışım diyorum çünkü daha fazla acı çekerdim.
- +1 yıl
Peki o kişi son sevgilin miydi? Halen seviyor musun onu?
- +1 yıl
Son sevgilim değildi, yok artık sevmiyorum fakat benim için değer biri
- +1 yıl
Umarım daha değerli insanlarla da karşılaşırsın
+1 yılSildim gerek yok
118 Yorumla- +1 yıl
Ayrılır ayrılmaz mı sildin yoksa soğuyunca mı sildin?
- +1 yıl
Ayrılmaya karar verdigimde sildim
- +1 yıl
Elinde röntgen filmleri varsa onları da siler misin? Çok kızdığın sevgilini radyasyon odasına sokar mısın?
- +1 yıl
Ahha niye böyle şeyler yapayım 😂 umarım iyilere denk gelir asla kötülüğünü istemem
- +1 yıl
Hiç ayrılıp nefret ettiğin biri olmadı mı ajkldsf
- +1 yıl
Bir sevgilim oldu zaten bu zamana kadar 😂senin oldu mu
- +1 yıl
Benim de oldu. Herkesin olmuştur mutlaka ya aklsjdfk
- +1 yıl
Nefret ettiğin yani 😂
- +1 yıl
Hepsinden nefret ettim. Allah yüzlerini güldürmesin ahahah şaka şaka yolları açık olsun akljsdfkljf
- +1 yıl
İyi iyi en doğrusu 😂
- +1 yıl
Bazılarının yüzünü bile hatırlamıyorum. İnsan istemese bile unutuyor adsjklfk
- +1 yıl
Çok olduysa normal 😂 ben bütün resimleri sildim bu arada onun beni tek çektiği resimleri bile
- +1 yıl
alkjdflk kendi resimlerini neden sildin alksfj
- +1 yıl
Onu hatirlatir diye
- +1 yıl
Çok iyi çıktığın bir fotoğraf olsa bile silersin yani?
- +1 yıl
Vardı sildim zaten fark etmiyor
- +1 yıl
En iyisi onu hayattan silip geri kalanları bırakmak. Daha kolay olur akjsdflk
- +1 yıl
Ahahah mantıklı 😁
+1 yılTabiki silerim hiç bekletmem öyle şeyleri
121 Yorumla- +1 yıl
Silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Olmadı
- +1 yıl
Hediyeleri atar mısın peki?
- +1 yıl
Hiç hediye almadım
- +1 yıl
Hadi ya umarım alırsın. Hediye alsaydın onları da atar mıydın?
- +1 yıl
Atardım
- +1 yıl
Altın kolye, pırlanta falan onları da mı atarsın?
- +1 yıl
Abiiii sen şu an hissettiğin o delice aşk duygusunu yıllarca kalbinde taşıyacağını mı sanıyorsun ya da yıllar geçse de o kızı seveceğini mi üzüntüden harap olacağını falan mı sanıyorsun duygular geçicidir hiçbir duygu yıllarca kalpte kalmaz hele aşk acısı illa bir şekilde geçiyor bak bir sürü insan silmiş fotoğrafları ve hiçbiri de pişman değil çünkü geçiyor geçtikten sonra da anlamı kalmıyor o fotoğraf ve hediyelerin
- +1 yıl
Yani orası doğru ama benim demek istediğim yaşadığın güzel anları gelecekte hatırlamak istemez misin? Yani gelecekte şu an hissettiğin duyguları hatırlamak için elinde bu duyguları hatırlatacak bir anı kalsın istemez misin?
- +1 yıl
Niye isteyeyimmm niyeeeee adam çıkmış gitmiş hayatımdan belki de beni aldatmış ya da yok saymış böyle biriyle yaşadığım anları niye hatırlamak isteyeyim? Eğer bunların hiçbiri olmamışsa ben neden fotoğrafları silme gereği duyayım ki. Ayrıca hayat uzun insan çok eminim ki çok daha güzel insanlarla daha güzel anılar biriktiririm hayatımdan çıkan birinin bir çöpünü bile saklamam gereği yok
- +1 yıl
asdljfklj tamam sakin ol. sinirlenecek bir şey yok. en iyisi silmek haklısın
- +1 yıl
Silmemek için bir sebep arıyorsun kendine seni anlıyorum ama silmen lazım yani mantıklı olan bu çünkü ayrıca sakinim merak etme. 😂
- +1 yıl
Yok zaten benim elimde kimsenin fotoğrafı yok. Öyle insanların hangi durumda ne tepki verecekleri hususunda araştırma yapıyorum. Dönem ödevi dermişimmm. Şaka şaka maksat geyik olsun alkjsdfjklf
- +1 yıl
Bende yermişimmm smoxemldmwkd
- +1 yıl
Dönem ödevi yalanını yani 😂
- +1 yıl
Bu yalanı kahvaltı niyetine hazırladım. Yemek istersen taze ve sıcak bir yalan. Daha önce böyle bir yalan uydurulmadı alkjdfkll
- +1 yıl
Ben daha çok öğlen yemeğinde sunacağın özel tarifli yalanını bekliyorum sndkskkds bu da güzel ama
- +1 yıl
Öğle yemeği niyetine hazırladığımız yalanlar biraz ağır oluyor aksljdflk
- +1 yıl
Neyse ki benim karnım tok yedim de geldim ben efendim mskdmwkdmkss
- +1 yıl
Akşam yemeğine özel yalanlarımız vardır. Diyet yalanlar hazırladık akljdfjkd
- +1 yıl
Olur olur yeriz yeriz
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılHafızam dolmasın silerim
13 Yorumla- +1 yıl
aslkjff yedek hafıza kartı al
- +1 yıl
Telefonuma takılmıyor
- +1 yıl
Silmekle iyi yapmışsın asdfkjl
Gizli Üye(25-29)+1 yılSilerim. Evli arkadaşım saklıyordu eski sevgilisiyle olan anılarını fotoğrafları
10 Yorumla
+1 yılAyrildiysak silerim neden başkasına haksızlık yapayimki tutarak
10 YorumlaDuygusal bir insanım hemen silemiyorum ayrılalı üç ay oldu hep parca parca sildim hala birkaç fotoğraf var
10 Yorumla
+1 yılHenüz silmedim, bazılarını sildim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılOnunla ilgilidir her şeyi silerim.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Anasını bile...
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılBitmişse bitmiştir, silerim tozu kalmaz..
10 Yorumla Kafamda bitirdikten sonra silerim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılSilerim
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Silerim
10 Yorumla
+1 yılEvet silerim tabii ki. Yani olması gereken bu :D
10 Yorumla
+1 yılBenim için bitmişse silerim
10 YorumlaEvet hayatimdan silerm
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılTabiki ilk yaptigim iş hatta
10 Yorumla Silerim, boş yere yer kaplamasın.
10 Yorumla
+1 yılSilerim napcammm artık onu yenisi varken
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayatıma giren herkesin fotoğrafını sakladım
10 YorumlaKırıntısını bırakmam!..
21 Yorumla- +1 yıl
O da her şeyini silerse üzülür müsün?
çok istiyorum ama silemiyorum🥲
11 Yorumla- +1 yıl
Ne zaman ayrıldınız?
+1 yılOlsa silmicemde yok
16 Yorumla- +1 yıl
Peki hayatına başka biri girse bile saklar mıydın?
- +1 yıl
Saklarım sonraki gelen çokta önemli değil
- +1 yıl
Ya sonraki gelen silmeni isterse? Ya fotoğrafları silersin ya da ben giderim derse?
- +1 yıl
Güle güle derim ilkler unutulmaz bende unutulmaz en azından
- +1 yıl
Peki teşekkürler cevaplar için
- +1 yıl
Bisi değil
+1 yılSilerim
16 Yorumla- +1 yıl
Hemen mi silersin soğuyunca mı?
- +1 yıl
Hemen
- +1 yıl
Sildikten sonra pişman olduğun oldu mu?
- +1 yıl
Yok be niye olim ztn bitmis gitmis
- +1 yıl
Sonradan barışırsanız pişman olur musun
- +1 yıl
Olmam
- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılher seferinde sildim
11 Yorumla- +1 yıl
Silip sildiğine pişman olduğun oldu mu?
- Devamını Gör (38)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 