detaya gerek yok detay bey

silerim
saklarim
diğer (belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

O hatayı bir kere yaptım. Resimlerin yanında bütün whatsapp, skype mesajlarını silip hediyeleri çöpe atmıştım. pişman olduğumda çok geçti. Hiç birini geri getiremedim. ve ben onu hala seviyorum ikimize dair ne varsa hepsi benim salaklığım yüzünden yok.
Seviyorsan silme
artik sevmiyorum.
Silerim eski sevgiliye olan resmi saklamak yeniye saygısızlık olur bu eski sevgiliyede saygısızlık olur benimkinde silinmesini isterim eski sevgililerimden birinin yeri bende başka olmasına rağmen resimleri sildim
silmekte zor geliyor
burda mutluymuşun gibi dediğim resimlerdr yok değil
oooo çok iyiymiş be :) elimi onlar için yoramam gibi bisi sanirim ya da o kadar çok
öyledir özenle aradım 😄
aynen
Cevap
39Cevap
Telefondan kesinlikle silinmeli eğer unutmak istiyorsan. Bilgisayara atarsın, o da ok. Yarın birgün illaki evleneceğim ve çok mutlu olacağım. Dert kalmayacak. Eski fotoğraflar bana birşey ifade etmiyor olacak
Eğer gerçekten sevdiysem silmem 1 yıl oldu ayrılalı ve hala fotoğrafını sakladım hatta bütün anılarımızı sakladım
Silerim, yakarım, yırtar atarım. Çünkü ben bir kere ayrılırsam bir daha geriye dönüp bakmayanlardanım.
Çabuk unutmak için her anı silinir , sadece anılar değil ortak arkadaşlar bile silinirki kalptende hızlı silindin
İnsan yüreğinde kalıcı ise silmez. Mesala anne baba kardeş kalicidir. Diğer şeyler geçicidir. Mesala eski sevgili İnsan insana hüzün veren şeyi görmek istemez.. Onun için silmeyi yeyler
valla hala galeride aşağılara inince gördüm geçen bir iki tane hiç bir anlam ifade etmedi
Bir müddet saklıyorum. Duygularım tamamen bittiğinde de sileceğim inşallah 😂
Yok, silmem. O'nun ayrıdır yeri, o'nun ayrı. :D Tamamen unutacak halim yok, güzel anılardı.
Vala yalana gerk yok Saklıyorum
Depoluyorum iki kişi var öyle
Silerim. Gecmisi hatırlayıp odaklanirsam gelecege yonelemem.
sildim... durdukça acı veriyorsa, anılar da anlamsız geliyorsa için yana yana silersin.
Banane belirtmiycem şimdi ben senle sevgilim olsam ayrılsak ben senin fotolarını silmeye kıyamamki😂jajsjs😃😄
Bütün eski sevgililerimle olan fotolarım durur. Hic birini silmem
why?
Because sadece bir anı
but seni üzen birer anı değil mi?
No hep onlar üzüldü
o zaman sen bad boysun :)
Doğru kisiyi bulana kadar :)
al mazlumun ahini çıkar aheste aheste aman dikkatb
Kesinlikle cok haklisin ama inan oyle biri degilim
ayrıldım ilk mesajları hala duruyor ağustos 2011 den hala.. fotoğrafları da var...
belki olurda ileride ünlü olursa beğeni toplarım o fotolardan : DVSDFd
giden gitmiştir gittiği gün beni kaybetmiştir fotoğraf lar mazide kalmış tir.
eski eski de kalmıştır silerim tabi ömürlük saklayacak değilim
Silip saklamaz bişey değiştirmez kaçamassın çünkü hafızandaki yüklüğü. İnsan beynindeki ben bölgesine yerleştirdiği kimseyi unutamaz...
Anılar değerlidir ne kadar kötü veya ne kadar iyi olsalarda.
ne diye eskiyi sakliycakmisim eger eskimisse zaten bir degeri kalmamistir zaten sil gitsin
Ben simdiye kDar hep sildim
unutabilmek için bence silinmeli.
Beni anılara götüren her şeyi silerim.
Sevgilim olmadı ki çekiniyim
silerim. Unutmak icin
silerim yaa napcam :D
Saklarım. Silmek elimden gelmez.
şimdilik saklıyorum :/
Silerim, gider
Saklarım sevdiğimi unutmam zaten
Hiç sevgilim olmadı knk
Silerim tabii ki :/
hâlâ duruyo 😕
hepsini silerim bitmiş önüme bakarim
birini saklar hepsini silerim
Silerim ben
Silerim
Silerim
silerim
yakarım bile..
Sildim
sılerım gerek yok
sakliyorum ben
Silerim
Silerim.
silerim
silerim
Silerim
Sevgilim olmadi
silerim
silerim
duruma göre değişir
silerim kuzum
anın da silerim
Silerim.
saklıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar