Çok sevdiğiniz birine kırıldığınız zaman ne yaparsınız?
Soğurum
Konuşmam
Problemi çözüp barışırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok sevdiğiniz birine kırıldığınız zaman ne yaparsınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Kırıldığımda susarım ve sessizliğimden bir sorun olduğunu anlarlar zatenn.
Mümkün mert'i doğal gaz uzaklaşmayı tercih ederim sizi rahatsız insanların yanında durup da kızgın olduğum zaman aşırı derecede kalbini kırmak gibi bir huyum var
Sevdiğim biriyse konuşurum. Çözmeye çalışırım. Hiçbir çaba göstermeyen birinin sevdiğini düşünmüyorum.
Anlayan Sessizliğinden anlar, eğer geliyorsa , senindir gelmiyorsa zaten olmamıştır. Konuşmam ben
Kırdığını farkedene kadar beklerim ve soğuk davranırım.
Soğurum. Çünkü çok sevmişim ve beni kırmış umursamadan. Soğurum ve asla affetmem.
Problemi çözmeye çalışırım ama karşı taraf istemiyorsa elimden bir şey gelmez maalesef
Yani zor bir süreç insan o anda ne yapacağını bilemiyor
Bir süre küs kalırım dayananam çözüm bulur barışırım
Kırıldığımı açıklarım. Sağlıklı iletişimin çözemeyeceği hiçbir şey yok.
kirdiysa hata ondaysa ozur de yokda.. s. ktir ederim sonuc bu
Ben genelde susmayı tercih ediyorum..
Susarım, sessizleşirim, konuşmam
Hal ve hareketlerimle belli ederim
Anlamıyorsa zaten kdkdm
Neyse
Sorunu çözmeye çalışırım
Konuşmam içimden gelmez
O bana yanaşmadığı sürece onunla konuşmam
Problemi çözüp barışırım
Konuşur problemi cozerim
suçlu kim?
Susarım
Konuşmam
Sogurum
Durum ciddiyse hayatımdan çıkarırım.
trip time :D
Üzülürüm
Gönlünü almak lazım
ben direkt soğuyorum
Sesizce uzaklaşırım
Konuşmam 🙄