Benim şu an içim içime sığmıyor. Ponçiğim gelmiş. Mafyalığı bırakmış, karanlık tarafa geçmiş🥲😂😂 Karanlık prenses olmuş😌😏 @karanlıkprenses-_-
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍🥲🥲🥲🥲🥰🥰🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳


❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍🥲🥲🥲🥲🥰🥰🥰🥰🥰🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳






Çok sevdiğim ve özlem duyduğum birisi olmadı maalesef..
Ben gidersem sorularımı özlersin bence🥲😂
Mutlu olurdum
Cevap
12Cevap
Ben ilk önce sana sonra eskiden sevdiğim kıza özlem duyuyorum o gelmez ama sen gelsene yeşillik🫠
Ne oldu ponçiğim iyi misin?
Neyin var anlat bana
Hoşbuldum, bende seni Ç😍😍😍😍😍😍😍K özledim 😘☺️🦋❤️🌹🌼🌺🌷🌸💮🏵️🌼
😘😘😘😘😘
Ponçiğim benim bir daha gitmek yok🥲🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Tam S😘Z veriyorum 😗😙😚😘😍🙃☺️❤️🧡💛💚💙💜♥️💗💖💝
Tamam*
Sensiz abazanları pataklamak bile zevk vermiyor🥺🥺
Bu sefer güçlerimizi birleştirip onları yok edelim, gitmiş olabilirim ama donüşüm muhteşem olacak ve dondümde 🙄😂❤️☺️
Öyle de oldu ponçiğim benim 😊☺️☺️🥳🥳🥳❤️❤️😎
☺️🦋🌹🌺😘😘😘😎
Merhaba,
Aşkımı özlüyorum, gelecekteki eşimi özlüyorum, sarılır öper koklar, yıldırım nikahını basarım! 😅
Yengeye bizden de selamlar 😎😂
Aleyküm selam 😅Evrene mesaj gönderiyoruz
https://m.youtube.com/watch?v=F2ShHP0SJDs
Bu programları izleyen kaldı mı acaba🙄😂😂
Kim bilir belki de 😅 ben hiç izlemem denk geldim ondan attım 😅senin var mıydi sen ne yapardın
Yok be müge anlıyı seyredenlere gıcık oluyorum. Hepsi aynı
Müge anlı yüzünden güven de kalmadı
Aynen hepsi sadece kötü örnek oldu
maalesef 😅

Hahah adam geri geldiği yere gider söyliyim😂😂
İlk sarılırsın kokusunu duyarsın. Konu tekrar ayrılığa geldiğinde sıkıntı.
Pp İmamoğlu mu aşı yapan bana mı öyle geldi😂😂
Evettt öyleee DÖDKDKDKDKDDK
Haha çok iyiymiş 😂
Teşekkürlerr 😄 ilk tepki veren sensin dikkatli birisin belli ki
TRE benim için hayatın ayrıntısı gibi😂😂
Ömrümüz oldu adam ömrümüz hayatı bırak tahtı bırakma
sigara kamu spotu yaptı adam resmen
Hahah gerçekten öyle 😂
Aşkom ben seni özlüyorum
Yiaaa ponçik🥲😍😍😍
Ben seni ı love youuuu🥳❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍
Ya galbını yerler🙃😂❤️❤️❤️
Hahah olur açım zaten 😂
Özlediğim biri var ama uzaklarda
Gelir merak etme 😉🙃❤️❤️
Sanmıyorum
İnşallah gelir canım❤️❤️🙃
ne güzel adınıza sevindim.
Teşekkürler ponçik 🙃🥳🥳
Özlemden boynuna atlar ağlarım
Haha çok seviyorsun enişteyi😍😍❤️❤️❤️😂
Çok seviyorum ❤️
Allah mutlu mesut etsin ponçiğim İnşallah kavuşursun😍❤️❤️ çok mutlu huzurlu bir yuvan olsun ponçik❤️❤️❤️🥳🥳☺️🤲
Amin 💞
Sımsıkı sarılırım
Seninle arkadaş olmak isterdim
Tabi ki olabilirsin ponçik🥳🥳 ben herkesle arkadaşım☺️
O zaman bir Dm atsana
Hayır burada insanlar dm'de dost olmuyor.
Ne oluyor peki
Gidene kapım açılmamak üzere kapanır.
Niye herkes atar yapmış. Ben terk eden manitin dönüşünden mi bahsettim? Ya da siz mi öyle algıladınız?😂😂
Hahah sorun değil😂❤️
Hahah sorun değil😂❤️.
Pişman olup geri döner
Niye herkes atar yapmış. Ben terk eden manitin dönüşünden mi bahsettim? Ya da siz mi öyle algıladınız?
😂😂
Yok sen yanlış anlatmışsın
Hayır canım sen yanlış algılamışsın😂
Özlem duyduğum biri yok ne yazık ki
Olur be merak etme ponik☺️
napıcamı şaşırırım
Özlem duyduğum biri yok aslında
🥴 bilmiyorum
Gelince heyecan yaparsın sen kesin😂😂
Hıhım😂
Evet seni bile dövebilirim pikaççu 👊👊😵😂
Yok be sadece dövmeye gelemeyeceksiniz diye bu kadar rahatım😂
Hiç değil her an saldırıya geçebilirim😎😂
Skywalker mi bu yahu
O kim gı😵
Star wars evreninde yahu. Nasıl bilmezsin
Ben star wars'un ne dizilerine ne de filmlerine bir ısınamadım gitti. Birde legolar var onların da her yapımı çok itici geliyor
Star wars filmleri harika.
Gelemez
Niye herkes atar yapmış. Ben terk eden manitin dönüşünden mi bahsettim? Ya da siz mi öyle algıladınız?😂😂
Ben manita mı dedim?
Bence sen öyle algiliyorsun
Ölen insanlar geri gelemezler
Kıyamam yawru ben yanlış anladım. Çok kesin ve sert bir dille diyince üzgünüm 🥺
Sorun değil
Boynunu sarilir koklardim heralde
Sevinirim.
İşkence ederim
Deli öldür istersen
Yok o olmaz çünkü öldürürsem bir daha işkence edemem
Sen benim seni engellemediğimi nerden biliyordun? Soruya görüş yazmışsın
Ha?
Ha değil efendim😂
Hehehe şakacı senii 🥰🔪
Bence sen engel yiyeceksin gibime geliyor ponçik. Şu merakım olmasa çoktan yemiştin
Pardon seni biriyle karıştırdım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?