Sevgilim yanımdayken heyecanlanmıyorum, aramızda ten uyumu yok mu?

O kadar çok bakışıyorduk ki Çocuğa ben açıldım ve duygularıma karşılık verdi hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşıyorum. sanki o beni daha çok seviyor ve sanki köpek büyüsü yapmışım gibi davranıyor. hoşuma da gidiyor ama önceleri onu her gördüğümde yaşadığım heyecanı artık hissedemiyorum ona sarıldığımda sanki bir görevi yerine getiriyormusum gibi hissediyorum. onceleri onu her gördüğümde karnımda kelebekler uçuşurdu kalbim küt küt atardı ama şimdi tık yok ve daha bir hafta oldu sizce bu normal mi yoksa aramızda ten uyumu mu yok

Sevgilim yanımdayken heyecanlanmıyorum, aramızda ten uyumu yok mu?
Cevapla