Sevgilinin, mesaj kutusunun kapalı olanı mı makbuldür? 😃


Hayır, karşı cinsin en güzel yanı mesaj kutusu açıkken bile duruşunu bozmamasıdır. Bir adamı bağlarsan sana sadık kalır, başka şansı var mı? Önemli olan özgürken sana sadık kalabilmesi
altına imzamı atarım bu yorumun
önemli olan bir erkeğin de kadınında bir çok seçeceği olmasına rağmen sadık kalmasıdır , yoklukta herkes sadık olur
@merakettimmişte aynen öyle. O yüzden gerçeklere kör kalmamak için saldım çayıra mevlam koruya politikasını izlemek lazım ")
Manitayı serbest bırak, dönerse senindir dönmezse zaten hiç serbest olmamıştır hemi 😂😂
Hayır yoldan saparsa onlarındır sapmazsa benimdir 😼
Cevap
10Cevap
Yioo, mesaj kutusunu göz boyamak için kapatanlar var sonra yine istediklerine yazıp mesajları yok ediyorlar.
Evett yaa sadece bana açık olsun ben de ona açık olayım her şeyler dökülsün ortaya şöyle mis gibi kfkfk
Kutu değil içi başkalarına kapalı olursa tamamdır. Kutuyu kapatır yedek hesap açar şahsen ben bu numaraları yemem
Kapalı bana acik olsun 🤪
Hayır karakteri ve kalbidir. kapalı olup ne işler çevirenler de var önemli olan nasıl bir insan olduğu.
Mesaj kutusu kapalı olması % 100 sadakat garantili mi oluyor?
Mesaj kutusu kapalı olup yemediği halt kalmayanlar var!
Kim onlar tez kelleleri alınaaa
Arabesk damarın tutmuş hee
Tövbe 😂
Sen biraz sinirlisin galiba 😂😂
Bayağı bir saydırdın da 😂
Açık ya da kapalı bir şey farketmiyor ki.. İnsanın içinde sadık kalmak varsa kalır.. Gözü dışarda olana ne yaparsan yap değişmez..
Mesaj kutusu açık kapalı farketmez. bir şey yapıosa ben her türlü bilirim ve hissederimm😄
Niye sen ecünlü müsün ajsjd
Perihan periyim benn aileden gelio bizde kdjdj
Aileye bak sihirli aile ajsjs
Hiç umrumda değil açıkçası biseyleri kısıtlamakla kendimi değerli görmem asıl sevgi koşullar ortam ne olursa olsun gözü sende olandır
Açık ya da kapalı olması bir şeyi değiştirmiyor, yapan her türlü yapıyor.
Pide restoranında açık mı kapalı mı olsun diye soran garsona ben bu cevabı vermiştim
Sjskdkd adam ne dedi
Abi ustamız iyi yapıyor dedi ajsjs
Kulakların çınlamıştır sjsjsj
Her zaman bende senin derim öyle durumda 😂
Belki adam nasibin olmak istemiştir gönlün mü var da seni diyorsun sjsjs
İnsan sarrafı olduk kimin üzerimizde ne anlamda gözü olduğunu iyi bilirim ben merak etme ajsjdd
Bıyık büküle büküle kaytan insan sevile sevile insan sarrafı olurmuş gözüm arkada kalmıyor sjdjdj
Deveye diken insana da seven yaranırmış sjsjd
4S kuralı seveni silkelerler, silkeleyeni severler mükemmel sansürlemeyle sjsjd
Hele şükür sansürleşmeyi becerebildin asjjd
Ben sansür yaptığım halde sansür yiyorum büyük başarı bence sjdkdk burada düşünce özgürlüğü yok ben saygı çerçevesinde güzel sövmek istiyorum çok mu
https://youtu.be/B58yXLL2Vlw
Şöyle bir sövüşün yok mu ya ahssjjdjdd
En fantezili atlı süvarilerinin mızrağının ucuyla başlayan tövbe ettim elitliğim bozuluyor artık küfür etmeden küfür etkisi bırakan şeylere yöneldim ssjdjd
Yazıktır günahtır 😂
Neye yazık ya doğru yolu buldum işte sjsjdk
Medineye varamayınca Paris'e süren şoför gibi snsdjd
Ben bu amellerim ile gidemem Medine’ye sjdkdk fantezi dünyamı elit şeylerle meşgul ediyorum
Şeytan çırağı sjsjdd
Sağ ol ustam çırak aldığın için 🫶
Bir gün emekli olucaz sonuçta ajss
Hayır karşı cinsin en makbul olanı, kendi karşı cinsinin mesaj kutusu açıkken bile ona DM kanalından yürümemesidir.
Sevgili olmasa da kapalı tuttum kendimi bileli. Böylesi daha makbuldür. İsteyen istediğini yapabilir.
Hayır.. karşı cinsin en tehlikelisini söyleyeyim.. sevdiğine illüzyon gösterisi yapanıdir.. sana göstermek istediğini görürsün ancak..
Hshddhd allah mutluluk versin ne dim 😂😂
Bence karşılıklı olması makul bu konuların..
Yani bilemiyorum ordan aldatmassa başka yerden de aldatabilir o yüzden sadık olanı
Karşı cinsin en güzel yanı diye bir şey yok bence
Hiç farketmez yapan yine yapar.. mesele açıkkende olsa o duruşu bozmamaktir
Kesinlikle. Dışarıdan artık bir şey beklemiyor olması hoştur..
yani mesaj kutusunun kapalı olması hoş ama mümkünse hesabı olmasın kapatalım onuda
Açıktı hep, bir kişi yüzünden kapattım. Aydınlanmama sebep oldu. Katkıları için tenks🤔
yapacak her şekilde yapacağı gerçeği dışında hiç bir sıkıntı yok elbette
Benimki de kapali onun ki de kapali olsun
İlk temas nasıl kurulacak 🙄
Kalbi herkese açık olmasın kâfi
Mümkün xd
Güzel yanlardan biri olur.
O işler öyle olmuyor
Önüne gelene nude atanı makbuldür asdkdk
Evet öyle aslında.
Evet
Aynen öyle
Sòz dinleyeni makul
Mesaj kutum kapalı
Kapalı olsun😍
Evet aynen oyle
Hayır taki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?