+1 yılHadi bugün kıskandı diyelim yarın avukat oldun çok yakışıklı bir müşterinin olacak ya da bir sürü davasına bakacağını erkek insan olacak ne yapacak hukuk bürosu’nun kapısında durup tipine bakıp hayır efendim sen çok yakışıklısın giremezsin ya da filan yerde kokteyl var sen katılamazsın mı diyecek bence çok saçma insan önce karşındakisine güvenmesi gerekir bence bu davranışı sana güvenmediğin anlamına gelir ki güvenin olmadığı yerde saygı olmaz saygının olmadığı yerde sevgi olmaz sevginin olmadığı yerde de bibok olmaz
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Benim de öyle bir arkadaşım vardı. Eşim pek sevemese de asla bu tarz bir tepki göstermedi. Yine eşimin de karşı cinsten çok samimi arkadaşı var ve ben de tanışıp samimi oldum. Şu "sevgilisi olan birinin karşı cinsten arkadaşı olamaz." diyenler, nasıl bir kafada yaşıyor? Bunu neye dayandırıyorlar? İnsan sabah akşam cinsellik mi düşünür bu kadar? Neden karşı cinsten iki kişi arkadaş olamasın. O kadar da iyi oluyor ki. Benim en yakın kız arkadaşım, erkek arkadaşı olduğunda benimle tanıştırıp fikrimi sormuştu. Ben de onay verdim. Daha sonra evlendiler ve çocukları oldu. Yıllar sonra bir araya geldiğimiz bir gün bunu anlattığında eşi "ne yani, o zaman olur demeseydi, benimle evlenmeyecek miydin?" diye sorduğunda; "hayır. Evlenmezdim." dedi. Bir yıl önce o arkadaşımı eşi ile beraber, ellerimizle toprağa verdik. Yokluğu hala içime oturur. O benim sırdaşım, arkadaşım, kardeşimdi. Şimdi iyi düşün bakalım, böyle bir eşin olmasını mı istersin. Yoksa aptalca kıskançlıkları, çocukça tripleri olan bir eşin olmasını mı?
11 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 309 cevap paylaştı.
+1 yılMağara gorusu degildir, ilkel savunma mekanizmadir bu.
Yakin arkadaslarin ne denli fantazilerle el kol sakalarla vs sonlandigi, lackalastigi bi devirdeyiz. Millet anasina bacisina sulanir olmus, yakin arkadasim diyorsun..
Arada mesafe varsa, deger verdigin bir karsi cins arkadasin olabilir. Ama surekli mesajlasiyorsan arasiyorsan falan kim olsa kiskanir. Cunku erkektir , sen bilemezsin icinden neler gecirir dusunur. Sen ne zannediyorsun en efendi goruneni bile o erkek ortaminda oyle seyler soyler ki aklimi yitirirsin. Tutup benim arkadas cevrem seninkiler gibi olmasi gerekmez diye bir savunmada yapma bence...
Her neyse cok seviyeli ise yerinizi biliyorsaniz kufurlu konusmuyorsaniz, her ozelinizi birbirinize anlatmiyorsaniz, erkek arkadasin musaade edebilir. Yoksa zor.
"Bir erkek bir kizla nasi arkadas olamaz hangi devirdeyiz ya" :')
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla benimde 4 yıllık çok yakın arkadaşım var benim sevgilim çok kıskançtır mesela ama ona değer verdiğimi biliyor tanışmayı kabul etmişti ve şu an araları o kadar iyi ki onlar yakın arkadaş olacak nerdeyse. Yani bence seni seviyosa değer veriyorsa senin arkadaşlarına da saygı duymalı sevmek zorunda değil ama en azından sevgilisinin kimle arkadaş olduğunu görmek için insan bi tanışır
013 Yorumla
Soran+1 yılYa bende böyle düşündüğüm için tanıştırma gereği duydum ve kendisine de açıkladım. Bak resimlerimizi attım çok beğendi tanış falan diye. Hani seni benimsemesem zaten tanıştırmam gibi konuştum ama asla orta yolu bulamadık. En sonunda yazma bana sinirliyim dedi. Bende sana yazanının anasını sksinler diye ağır bir şey söyledim ve daha yazacağımı sanmıyorum. O yazmazsa da ilişki komple bitti. Ailelerle de tanışmıştık
Cevap sahibi+1 yılyani kıskanabilir bu doğal bir şey tabii ama sonuçta kaç yıldır tanıdığın bildiğin bir arkadaşın ve çocuk değilsin kiminle konuşup konuşmayacağına sen karar verebilirsin bu durumda tanışmak istemese bile saygı duyabilirdi sonuçta ondan önce olan birisi. Sende bi suç yok böyle olan biri zaten bir çok kararına da saygı duymazdı ilerde o yüzden iyi yapmışsın boş ver
Soran+1 yılYa ileride mesleğimi yapmaya başladığım zaman ne bileyim eşimle davetlere gideceğim vs vs. Orada da illaki arkadaşlarım olacak karşı cins. Şu an buna laf söyleyen adam ileride onlara da laf söyleyecek ve asla götürdüğüm ortamlara ayak uyduramicak cidden yanlış mı düşünüyorum?
Soran+1 yılVe bu karışması birazcık özel alanıma saygısızlık gibi geldi. Ben kimim ki havasına falan girdi. Sen göreceksin her gün farklı kızla gezicem falan triplerine girdi. Bende hiç kusura bakma ama benim hayatımdaki arkadaşlarım çok değerli ister gücen ister kız dedim. ister 50 kızla gece kulübüne oyna kudur yine de tınlamam seni dedim 🤣 kendimden asla taviz vermedim
Cevap sahibi+1 yılbence çok iyi yapmışsın kaç yıllık arkadaşın için böyle olay çıkaran ilerde her şeyine karışabilir hiç belli olmaz. Ya sana güvenmiyor ya kendine güvenmiyor özgüvensiz
Soran+1 yılYa birde arkadaşımın da sevgilisi var hani aramda bir şey olma ihtimali 0 hani o kadar eminim. Bana bacım gözüyle bakıyor öyle diyeyim. Sevgilisi hakkında konuşmuştuk onun ss ini attım hatta sevgilime
Cevap sahibi+1 yılYa olmayadabilir iki insan yakın arkadaş olamaz mı. ayrıca arkadaşının senden hoşlandığını bilsen hissetsen sen konuşmayı kesmeyecek misin onun triplenmesine ne gerek var yani kendi kararlarını kendin verebilirsin. Onun hiç kız arkadaşları yok mu
Soran+1 yılVar 🤣 sorun da bu ya. Sen kız arkadaşlarını instadan çıkar deyince ses yok ama bana gelince sesi çıkıyor. Yok efendim onun kız arkadaşlarının sevgilileri varmış benim gibi her gün konuşmuyorlarmış onunla arada sırada 1 2 kere falanmış. Çocuk benim cidden sırdaşım gibi ağlarken de telefonun ucunda o vardı gülerken de. Sevgili olarak asla anlaşamam ama dost olarak çok iyiyiz. Bunu ona anlatamıyorum
Cevap sahibi+1 yılayy sal bu toksik insanı hemennn. Bundan hiçbir şey olmaz
Soran+1 yılZaten yazmazsa yazmam büyük ihtimal büyük bir laf ettim anneyle ilgili. Lafımı çiğneyemem.
- +1 yıl
Sakın yazma ha ahh validem hiç bir şeyden haberi yok ama anlık tehlikede gadıncauzz
Cevap sahibi+1 yılYa kendinin arkadaşlarında sorun yok muymuş seninkine laf ediyor mgkwjdo bencil biri işte hayatının her evresinde karışır bu sana konuşmayı kestiğin iyi olmuş
- +1 yıl
sende gazlama kızcağızı annemiz söz konusu olaylar çok karışık annemizi koyduk ortaya
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılAyrılmanın hayırlısı olmuş, şimdiden bu tavırlara tiplere giren biriyle olmaz
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Çok samimi arkadaşlık varsa erkek arkadaşın haklı. Böyle düşüncelerin varsa ayrıl adamdan. Hiç yoktan o doğru insanı bulsun.
35 Yorumla
Soran+1 yılBiriyle yakın arkadaş olmak demek doğru insan olmamak demek değildir. Şu mağara görüşleriniz olduğu için zaten böyle benim gibi insanlar doğru kişiyi bulamıyor. Adamla sevgilimi tanıştırmak istemişim ne var cidden bunda? Aramda zaten farklı bir ilişki olsa bunu yapar mıyım? Hani düz mantık bile düşünseniz iş tamam da onu bile düşünemiyorsunuz
- +1 yıl
Empati yap bakalım hoşuna gidecek mi düşüncen ne olacak sevgilinin kız arkadaşı var ve senle tanıştırıyor sen ne tepki verirdin veya kabul edermiydin onunla arkadaşlık yapmasını aklına binbir türlü şey gelirdi belkide
Soran+1 yılKız arkadaşlarıyla beni tanıştırsa aşırı derece hoşuma gider. Arkadaşım deli misin niye görüştüğü insanları bilmiyim tanımayayım? İçimde kuşku olacağına tanışırım neyin ne olduğunu görürüm
- +1 yıl
güzel kardeşim erkeğe has bir eleştiri değil artık. Bir kadın ve bir erkek arkadaş olabiliyorsa akrabalık bağı falan yoksa -böyle uzun süre- karşılıklı kusur bulunulmuştur bu yüzden istemiyordur. Ya da bir çok ilişkinin temelinde yatan freiendzone gerçeği.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılErkek arkadaşın belliki kıskanıyor seni arkadaşlarından falan. Yani kendileri kızlarla arkadas olunca falan bir şey olmuyorda neden senin erkek arkadaşın olunca sorun oluyor. Yani bir kız ile bir erkek arkadaş olamaz mı. Bence olabilir yani bunda bu kadar büyütecek veya kavga falan çıkaracak hiçbir kötü bir durum falan olmadığını düşünüyorum ben..
10 Yorumla
+1 yılBenimde işim gereği akşam ya da geç saatlerde görüşmek zorunda olduğum arkadaşlar oluyor. Eşleri dert etmiyor. Çünkü ben aile düzenlerine eşlerine saygı duyuyorum. Beraber iş seyahatine de çıkıyoruz sorun olmuyor. Aynı saygıyı hayatıma girecek kişiden de beklerim. Bu biraz da güven ve karakter meselesi. Ülkemizde çarpık ilişkiler de yaşanıyor malüm.
00 Yorumla
+1 yılBence ayril olmaz gibi geliyor benim cok sevdigim 2 erkek arkadasim var onlarla arkadaşlığımı bitirmek istemem yani... ortaokulda da kankam vardi nişanlandı yillar sonra tanıştırmak istedi kiz istemedi sonra kankam gizli gizli mesajlar atmaya başladı kızdan korkusuna siz beni ne yerine koyuyorsunuz dedim 15 senelik arkadaşlığımı bitirdim kardesim gibi de severdim yani
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılBenim kitabımda yakın erkek arkadaş yazmaz, yakın kız arkadaş da yazmaz, büyük arıza sebebi nett.
00 Yorumla Kızım bırakın şu mantıksız saçma sapan hareketlerinizi ne oluyorsa sizin düşüncesizlikte oluyor ya da sevgilinle ayrılmak mı istiyorsun ayrıl git erkek arkadaşına...
Sevgilim derse gel erkek arkadaşım var, çok iyi biri uzun zamandır tanıyorum söylerse. O kızdan umudumu keserim hayde başka kapıya derim , niyetini o an anlarım ne demek istediğini. Kardeş dedikleri kız kimin kolun altında çıktığını çok gördük.12 Yorumla
Soran+1 yılKuruntucu🤣
+1 yılAyrıl, gitsin. Belli ki sevgilinin özgüveni yok. Sana da güveni yok. Olsa varsayalım ki arkadaşının sende gözü var. Reddedecek olduğunu, ilişkinizin değerli olduğunu bilirdi. Ona göre düşünüp davranırdı.
00 Yorumla
+1 yılSevgilin haklı. Yakın erkek arkadaşım diyip kızlar genelde onlarla fingirdiyor bu devirde. Ya kız adım atıyor ya da o erkek arkadaş olacak şahıs. Herkesi kastetmiyorum ama geneli böyle. Güvensizlik uyandırmışsın
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 825 cevap paylaştı. Aşırı bir samimiyet varsa konuşmasın demem ama bir mesafe konmalı eğer sevgili isek onun kendini özel sevildiğini nasıl hissetmek isterse bende öyle hissederim. Diğerleri gibi davranacaksa onları benden daha çok önemseyecekse tadı kaçar işin.
00 Yorumla
+1 yılBelki erkek arkadaşın küs olmana rağmen bir anda barışmış olmana kırılmıştır. Ama sonuçta tanışmasını istemişsin tanışılabilirdi. Sorun o kişi mi yoksa gerçekten erkek bir arkadaşın olması mı?
02 Yorumla
Soran+1 yılKız arkadaşlarıma karşı da böyle birisi. İnsanları tipine göre yargılayıp fikir sahibi oluyor. Örnek kız arkadaşımın tipini gösterdim beğenmedi ya konuşmaz gibi
- +1 yıl
Sorunluymuş ya:(
Bir kızın bir kızla arkadaşlığı ile bir erkekle arkadaşlığı aynı olmaz olmamalı. Sorun da zaten burada. Aynı şey erkekler için de geçerli.
Bilmem anlatabildim mi06 Yorumla
Soran+1 yılAynı olduğunu kim söyledi? Aynı olmadığını kanıtlamak için konuşturacaktım zaten ve asla sorun olmayacaktı. Ama aşırı derece önyargılı yaklaştı olaya. Ben güvensin kendi gözleriyle görsün diye tanıştırmak istemiştim ortada hiçbir art niyet yok
Soran+1 yılÖzel alana saygısızlık. Kız ark da böyle
Soran+1 yılYok çocuk aşırı egolu birisiymiş. Kendi kendine egolandı durdu gitsin kendine mağara insanı bulsun
- Aşk İlişkileri konusunda 372 cevap paylaştı.
+1 yılAyrılarak doğruyu yapmışsın ileride iş arkadaşı olsun vesaire illaki erkek arkadaşın olacak öyle insan zamanla kuzeninden bile kıskanır Mantıklı hareket yapmışsın
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Hukuk öğrencisisin. Bu durumla başa çıkmak için dil dökebilirsin.
Seviyorsan ikna et, onu sevdiğine ve kadınların samimi erkek arkadaşı olabileceğine inandır.
Sevmiyorsan uğraşma, isterse kendisi ayrılsın. Hatasını bir süre sonra anlar.00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılİyi yapmışsın tabi erkek arkadaşıni sevgiline tanitman gerek sorun çıkarsa o sana kalmış ne yapacan öyle bir sevgiliyi
04 Yorumla
Soran+1 yılTanıştırmak istemem kötü bir düşünce mi? Valla tanışsa çok mutlu olurdum
- +1 yıl
Hayır tabiki kötü düşünce değil ama kim tanışmak istemedi ben eşim ile tanıştım zaman arkadaşlari tanistirdim bir sorun yapacaksa başta bilmem gerek nasıl biri diye
Soran+1 yılSevgilim bazı kız arkadaşlarıma karşı da böyle
- +1 yıl
Anladım kendin bak böyle birini boşa yanımda tutmam ben
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilin varsa erkek arkadaşın olamaz kusura bakma 🥲 tabi sevgilinin de kız arkadaşı olamaz tabii benim düşüncem bu yönde sizi bilemem
10 Yorumla Karşı cinsten kankadir yakın arkadaştır olmaz sen ne kadar kabullensende kabullensende
Ve sevgiline bu durumu biliyo00 Yorumlaolur tabi ayrıl eğer o kadar da önemli değilse. Ama yok ben ilişkimi önemsiyorum devam ettirmem şart diyosan git konuş sevgilinle
00 YorumlaBenide rahatsız ederdi yakın arkadaş faln sen onun çok samimi bir kız arkadaşı olsa ne yapardın
04 Yorumla
Soran+1 yılAbi sorunda bu ya onun da var. İnstagramdan konuşuyorlar vs ben bir şey demiyorum adam kuduruyor. Çok normal bana yanlış yapan her türlü yapar çıkın şu kafadaaaannnn
Soran+1 yılTamam diyorum zaten. Onların arkadaşlarının sevgilisi olduğu için her zaman konuşmuyorlarmış ama ben her zaman konuşuyormuşum. Yav benim arkadaşım da sevgilisi var anlattım ona ki 4 5 senedir aramızda hiçbir şey olmadı askerlik arkadaşım gibi
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılO arkadaşın ile nasıl bir münasebetin var, neden kavga çıkardı, durduk yere olamaz herhalde
02 Yorumla
Soran+1 yılDedim ki böyle böyle bir arkadaşım var 3 4 aydır görüşmüyorduk beni görmüş mesaj attı vs dedim. Ne alaka o arkadaşın kendine çeki düzen ver diye üstüme geldi
- +1 yıl
Kıskanıyor iştee ne yapsın.
Sevgilin hakli bir kadınla bir erkek yakın arkadaş olamaz geçiniz bunlari
08 Yorumla
Soran+1 yılOnun da var
- +1 yıl
Olabilir yakın arkadaşım diyor kaç senelik arkadaşı ve tanıştırmak istemiş kötü bir şey yok ki bunda. Kıskanmıştır belki ama abartması saçma
Soran+1 yılYa birde açıkladım biliyot musun seni sahiplenmişim benimsemişim ki tanıştırmak istiyorum diye. Asla ikna olmadı 🤣 arkadaşımın sevgilisi hakkında konuşmuştuk bana kızla ilgili bir kavgasını anlattı. Onun ss ini attım en son öyle bir şeyler konuşmuştuk. Beni vizyonsuz yerine falan koydu🤣
- +1 yıl
Sevgilin hakli bir erkek ile bir kadın yakın arkadaş filan olamaz ha uzaktan olabilir ama kesinlikle kanka filan olamaz. İki taraftan biri mutlaka duygusal bir bağ oluşturur. Ayrıca sevgilin kiskanmakla sonuna kadar haklı. Önceden sizin gibi düşünüyordum şimdi o düşüncede değilim. Gerçekçi olun biraz. Kılıfa uydurmaya çalışmayın.
- +1 yıl
Ben hiç katılmıyorum. Annemin de babamın da karşı cins arkadaşları var evli bekar. Hatta anneminki çok yakın erkek arkadaşı evli hepimizde birbirimizi çok severiz. Hee şimdi evlilik var işin içinde falan diyeceksin de şöyle bişey var zaten o yakın arkadaşıyla kaç senedir arkadaş sonuçta olsa çoktan olurdu bişeyler öyle değil mi? Ben gayet normal karşılıyorum bunu. Tanıştırmak istemesi de çok doğal bir hareket tanıştırmasa daha büyük sıkıntı. Hee yanlış bir hareket görürsün o zaman tamam ya da benle beraberken sonradan erkek arkadaşı oldu o zaman da yine sıkıntı olabilir
- +1 yıl
@mericeyn10 katiliyorum benim ailede öyle normal karsiliyorum
- +1 yıl
Teşekkürler 🙃
+1 yılyakın erkek arkadas ne ya erkeklerden yakın arkadas falan olmaz gay degilse.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl bence de. Yakın arkadaşını kıskanması normal değil.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl, sosyal çevrene saygı duymayan erkekle olmaz diyecektim ki zaten ayrılmışsın.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 336 cevap paylaştı. Tersini düsününce cok eskiden olsa okay de ama cok yakin olmasini istemezdim bende
00 YorumlaYakın arkadaş diye bisey yok cocuk yerinde tepki göstermiş gayet normal
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılGüven yoksa bir ilişkide bitmiştir benim için
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 13,3b cevap paylaştı.
+1 yılOlgun davranması gerek idi yani sonuçta bunlar hayatın normali
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence de ayrılman doğru bir karar olur. Karşı cins arkadaşları kabullenemeyen birini sağlıklı bir birey olarak göremiyorum. Yobazlıktan bir farkı kalmıyor affedersin ama durum o şekilde.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeninle ciddi felan düşünmem kavgada etmem gerek yok neymiş yakın erkek arkadaşını tanıştıracakmis tanisirim ama seninle
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAma seninle uğraşmak istersem bende kız arkadaşımdan rica eder seni çatlatıp 4 parcaya bölerim sonra ayrilsakta umrunda olmaz
Soran+1 yılSıkıntı şurda ki kıskanamıyorum🤣 antidepresan içiyorum duygularımı almışlar
Cevap sahibi+1 yılHe he tabi ona yazmak istiyorsun şu an yazamiyorsun duygusuz kızmışş bunları geç seni çatlatırdım buraya konu açardın erkek arkadaşımın yelloz arkadaşı çok samimiler napcam bilmiyorum 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılsimdiden böyle sorun cikariyorsa ayril ya. Sana güvenmeyipte bi zahmet zamanini harcamasin
00 Yorumla Çocuk aynı şeyi sana yapsa ağlarsın muhtemelen, ben sevgilinin yerinde olcam çok güzel bir kız bulur yakın arkadaş olur ve seninle tanıştırmak için teklif ederdim, bakalm nasıl oluyormus
02 Yorumla
Soran+1 yılKeşke tanıştırsa arkadaşlarını çok memnun olurdum
Aga sevgilimin yıllardır konuştuğu arkadaşını tek cümlemle engelletiyorum güven veriyor kıskanmış işte AQ sevdiği için durumu izah et konuş ben avukat olacam seninle nasıl yapacaz biz diye
00 YorumlaHadi lan ordan yelloz yakın arkadaş mi olurmuş sevgilin varken yemeyiz biz bunları hele ben hiç yemem
00 Yorumla
+1 yılAyrıl tabi. Böyle küçük beyinli adamlarla uğraşmayın. Sana hiçbirsey katamaz böyle adamlar. Aşağı ceker seni
01 Yorumla- +1 yıl
İşte Engineer farkı
+1 yılAnında ayrıl bence. Büyük bir risk alıyorsun geleceğine dair. Ve gereksiz bir risk!
00 Yorumla
+1 yılAyrılma uzaklaştır sadece bir süre uzak kalınca pişman olur.
00 Yorumla
+1 yılKıskanmaktan hakli ama bu kadarı fazla
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Sevgilin hakli
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Çocuğun kıskançlığı tutmuş olabilir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yakın erkek arkadaşı olan bi kızla olmaz
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Bu kadar modernlik fazla diye düşünüyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılyakın erkek arkadaş olmaz
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılAyrıl
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılyakin erkek! arkadasim diye bisey yoktur
00 Yorumla
+1 yılAdam haklı bu arada
01 Yorumla
Soran+1 yılNiye yavrum arkadaşımı bilmeye hakkı yok mu? Saklamıyorum tanıştırıyorum işte neyi sorun bunun?
Olur
00 Yorumla
+1 yılOlur isabet olur
00 Yorumla
+1 yılKaşarlık bu noktada
00 Yorumla
+1 yılOlur evet
00 Yorumla
+1 yılçıkarması normal devir degisti
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Ayrıl
00 YorumlaAyrıl
00 YorumlaOlur
00 Yorumla
+1 yılAyrıl
00 Yorumla
+1 yılAyrılın
00 Yorumla
+1 yılAyrıll
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılOlur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTam bir mlsın
00 Yorumla
+1 yılAyrılda gel Ayşe
00 Yorumla- Devamını Gör (2)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer