Arkadasim yüzünden , erkek arkadasım benden ayrıldı napmalıyım?

Biz Beraber düğüne gitmisdik orada ufak tartışdık ben haklıydım, sonra Benim arkadaşim İrem yine kavgamıza karıştı ve erkek arkadaşımla birbirlerine girdiler küfürler ettiler, Okadar büyüdükü ertesi günü İrem sevgilisini arayıp şikayet etmis herşeyi, Ve iremin sevgilisi Erkek arkadaşımın abisini aramış, bunun üstüne Sevgilim benden ayrıldı beni heryerden engeledi , zaten hic sevmezdi iremi yanlış arkadaş derdi , herkeze Artik istemiyorum demiş biz zaten hep irem beni kötü ortamlara soktuğu icin kava ederdik , bende bunun üstüne iremle bütüün arkadaşlığımı bitirdim , ve ona haber gönderdim Arkadaşlığımı iremle bitirdim diye , Suanda benden nefret ediyor , bıktım bitirdim diye konuşuyor, sevgilime zaman versem yine olur mu aramız, sonuçta iremi tamamıyla sildim yanlis arkadas diye
Arkadasim yüzünden , erkek arkadasım benden ayrıldı napmalıyım?
Cevapla