Mesajlarıma geç cevap veriyor. Erkek arkadaşımın yaptığı saygısızlık değil mi?

Bana önceden her saniye yazardı çalışsa bile 1 dk bile bekletmezdi bu sefer çok geç yazmaya ve önceki gibi ilgi göstermemeye başladı bende ona biraz soğukmuyuz sanki dedim oda bana çalışıyorum ya hani dedi kaba bi tabir olmadı mı
Mesajlarıma geç cevap veriyor. Erkek arkadaşımın yaptığı saygısızlık değil mi?
Cevapla