Erkek arkadaşım mesajlarıma hep geç dönüyor, taktik mi bu?

Daha çok yeniyiz 2 aydır tanışıyoruz sürekli mesajlarıma geç dönüyor mesajlaşıyoruz sadece geçenlerde söyledim konuşmuyoruz diye sonra akşamları aramaya başladı sağ olsun güzel gidiyor aslında ama samimi gelmiyor bana mesajlarıma geç dönmesi zaman zaman geç dönebilir anlarım işteyken filan ama evde televizyon karşısında geç dönmesi samimi gelmiyor taktik mi yapıyor sizce?
Erkek arkadaşım mesajlarıma hep geç dönüyor, taktik mi bu?
Cevapla