Sevgilim 1 aydır soğuk davranıyor tatlı dille söyledim soğuk yaptım kızdım yok hayla devam ediyor napmalıyım lütfen okurmusunuz ?

1 aydır soğuk davranıyo evdeyken bile geç yazıyo kimse 10 saniyesini ayırıp mesaj yazmıcak kadar yoğun olamaz nesne böylesin diyorum sorunlarım var diyo tatlı dille söyledim tamam dikkat ederim dedi aynı devam etti bende soğuk yaptım bu sefer daha da soğuk oldu konuşamadık gün içinde resmen en son dün kızdım ya düzel ya da biter dedim oda ben soğuk değilim sana öyle geliyor dedi hayla aynı napmalıyım şöyle fikrim var ben ona hep iltifat ederim iyi davranırım böyle bi kaç gün daha devam edip baktım hayla aynı birden bitireyim diyorum çünkü olmuyo düzelmiyor eski onu çok özülüyorum

Sevgilim 1 aydır soğuk davranıyor tatlı dille söyledim soğuk yaptım kızdım yok hayla devam ediyor napmalıyım lütfen okurmusunuz ?
Cevapla