Sevgilim, kızları takibe almasından rahatsız olduğum için benden ayrıldı. Sizce abartıyor muyum?

Tanımadığı güzel kızları takibe alıyor ve uyarsamda birini çıkarıp diğerini ekliyor, hesabının şifresini de vermiyordu en son kendi söyledi şu kızla konuştum diye ama normal konuşmuş öyle dedi (aldatma bence) bende kizla takiplesmeye başladım sonra benim hesabıma girip kızı engellemis sonra niye böyle yaptın dedim benden ayrıldı çok darliyomusum da , abartıyor muyum sizce kim olsa rahatsız olmaz mı yaptiklarindan

Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar yanıtlarsa sevinirim
Sevgilim, kızları takibe almasından rahatsız olduğum için benden ayrıldı. Sizce abartıyor muyum?
Cevapla