Hoşlandığım kızın en yakın arkadaşı oldum, nasıl davranmalıyım?

Arkadaşlar kıza zamanında hani kimse hemen kapmasın diye açılmıştım ama kız beni hüsrana uğratıp beni kibarca ben seni hiç öyle düşünmedim diye reddetti ve yanlış şeyler hissettirdiysem özür dilerim dedi bende tamam o zaman bu saatten sonra artık sadece dostumsun dedim oda peki diyip konuşmayı bitiridik ve 2hafta boyunca konuşmadım birden bir mesaj attı pişttt diye bende efendim dedim oda neden artık yazmadığımı sordu bende konuşacak şeylerim olmadığını söyledim oda niyeki sana saçma cevaplar vericek değilim dedi bende ona olan soguk tavrımı korudum ve ardan bir hafta sonra neden böyle soğuk davrandığımı o dediğin şeyi dedikten sonra sana yanlış bir seymi dedim diye sordu bende yanıtsız bıraktım 1 ay sonra bana bireen komik komik videolar atmaya başladı bende galiba konuşmak istiyor diye düşündüm ve konuştum ama bana karşı biraz daha yakın davranmaya başladı sonra konuştum ve bir erkekle flörtleştiğini duydum o sıra hala benle konuşuyordu sonra birden konuşmamaya başlayıp takipten çıkardı bir hafta geçmeden çocukla anlaşamayıp bana direkt benlle konuşup nasıl olduğumu sordu sonra dahada yakılaştık ve şimdide en iyi kankasının ben olduğumu söyleyip duruyor

Güncellemeler
+1 yıl
+++
Hoşlandığım kızın en yakın arkadaşı oldum, nasıl davranmalıyım?
Cevapla