Sırf kendi soyadımı kullanmak istiyorum diye nişanlım benden ayrılmak istiyor. Ne yapmam lazım?

Ya gerçekten soyadı güzel ama yani sonuçta ailemin soyadi ve ben kullanmak istiyor ne var bunda

Sırf kendi soyadımı kullanmak istiyorum diye nişanlım benden ayrılmak istiyor. Ne yapmam lazım?
Cevapla