Görücü usulü nişanlandık zaten kendisini hiç sevmiyorum insanlar ile nasıl konuşulacağını bilmiyor
Bide asker hep bekliyemem ya yolunu
Bide asker hep bekliyemem ya yolunu
Suç sende onda onlarda sizde herkeste suç.. seni zorla veren ailende istemeyen kıza nişan takan adamda nişanlı olduğu halde aldatan kadında. Aileni karşına al ben ayrılacağım de ya da adamı aldatma otur oturduğun yerde. Sevmemek suç değil aldatmak suç
Ayrılmaya bir tarafım yemiyor, çünkü kurulu düzenim var, çünkü kendi menfaatim daha önemli, çünkü ayrılırsam beni tekrar biri almaz evde kalırım, ayrılırsam annemin babamın evine gidemem, ayrılırsam beni uzecekler ama benim evli olduğum adamı üzmem pek önemli değil.
Beni aldatsa kıyameti koparirdim ama ben aldattığım için problem olmuyor.
Sen mutlu olamazsin. O aldattigin adamı da aldatirsin. Çünkü senin kendinle aran iyi değil bir kere, ozguvenin yok
Neyse elbet bir gün kadın cinayeti diye senin ve kocanın haberini yaparlar. Yanında mum taşımayı unutma ölmeden dikersin ve tarihe gerçersin bizde anlarız senin olduğunu.
Cevap
35Cevap
Baştan zaten olmamış direk at yüzüğü neden ozmwn nişan yaptın sen ona tahamüll edemezsin en güzeli yüzüğü at sevgilinle konuş gelsin alsın seni istesin
Bence adama ısınamadım de ayrıl o vaziyette biriyle seni görürse asker adama güven olmaz silahı çeker başını belaya sokar
Bunları konuş onunla ve ayrıl derim. Elbette askerdeyken anlatma sıkıntı olur gelsin öyle konuş. Aldattığın kısmını değil ama.
Elbette suç sende. Aynısını sana yaşattıklarını düşün ve duygularını buraya yaz lütfen (!)
Nişanlından ayrıl o zaman çocuğa boynuz takıcağına , o da baksın kendi hayatına. Yazık sana
Evlenince yakalanırsan haberlerde ya da 3. sayfada goruruz seni :)
Oha oha oha sizin yüzünden evlenmeye korkuyorum
Trolunu skm mk sikayet edin bu mali bir bitmediniz.
Suç senin canım masum hayalleri olan birini üzeceksinn
İstemiyorsan defol git söyle
Aldatmanın ne manası var bide suç bende değildir diyor ya
Suç senin gibi biriyle nişanlanan o mal nişanlında.
Asker travması yaşatma… hemen mesaj at ben seninle nişanlı değilim ailem zorladı de …. Konuyu kapat
Sevmiyorsan ayrıl kardeşim
Sizin gibiler yüzünden kimseye güven kalmadı
Yok suç senin ailende yanlış yetişmissin
O zaman ayrıl ve oyalama..
Böyle motorlar yüzünden askerde kalmadım
Tabiki sende. Aldatmanın mazereti yoktur.
Suçlusun sevmiyorsan ayrıl
Sende tabi istemiyorsun madem niye nişanlanıyosun
Ee niye nişan yaptın?
Zorla mı nişanlandın?
Kimle sevgilisin?
O zaman neden kabul ettin
Ayrıl bence yol yakınken.
Sen tam bı s*rtüksün
niye evleniyorsun
Sen yolunu bulmuşsun zaten
Ayrıl
kac kiş ile seviştnki
Evet
Sen evlenme
Nişanı bitir sende
Sende değil s#ü? z*mlgnde
Yok suç bende abla
O... sun
Suç bende 🤣🤣
Nişanlı evli iken aldatma fantazin var 😁
sende tabi
Özel şeyler peki
Neden ayrılmıyorsun
Belki ailevidir
Çocuk mal olmasa anlar ama zaten derki bu kız beni sevmiyor acaba sevgilisi var mıydı birini seviyor muydu tanımıyor kızı istemeye gidiyor suçlu sence kız mı
Dim dik bakmasan görürsün belki
@bpjanec Savunduğu şeye bir bakale çocuk mal olmasa anlarmış ulan kız da beyin olsa istemiyorum der atar yüzüğü illa herife boynuz mu takması lazım çocuk oyuncağı sanıyorlar bu işleri iş namus meselesine döner birilerinin canı yanar sonra ailesinin zoruyla nişanlanmış o kızın adı çıkar dilden dile dolaşır böyle küçük kah*elikler içinden çıkılmaz sonuçlar doğurur yaşamayan da böyle atar tutar anca. Görüşünde haklısın kardeşim
Ne sacmalıyorsun cidden @İyi1i
Ailesi zorba olabilir bu sebepten ötürü de yüzüğü istemiyorum diyip atamıyordur yani şimdi bu mu beyinsizlik oldu
O zaman sende git tanımadığın birini istemeye ama sorma bu kız sever mi sevmez mi sevgilisi var mı yok mu düşünme bunu ama mal da olma tabi ya düşünme bunu sonra da gel burada boynuz mu takması lazım de
Ya ne alakası var ortada zorla bi nişanlandırma var zorla yani bu sebepten aralarında bi ilişki yok ki zaten
Çünkü tanımadığı birine istemeye giden biriyle gerçekten konuşup halledir kesin anlayışlı biridir
Olmayacak tabi de onu da kız düşünsün 😂
Aralarında bir ilişki olmasa bile arada nişan var hadi senin dediğin gibi olsun diyelim kızın hakkı var diyelim bu kızın başka biriyle beraber olduğunu öğrenen ailesi nişanlısı olacak şahıs öyle mal gibi sadece nişanı atmakla mı kalır sanıyorsun ailesi de kızım zaten istemiyordu mu derler? Burası Türkiye burada böyle şeyler için çok cinayet işleniyor bilmem farkında mısın biraz haberleri izle herkes senin kadar geniş görüşlü değil hayatın gerçeklerine odaklan biraz. Madem istemiyor yokuşa sürüp böyle şeyler yapmaya gerek yok ayrılsın bir bahane bulup baksın hayatına
Haklısın okey. Burası Türkiye maalesef bende hiç birini yapamıyor olsaydım bilmiyorum kızın nasıl bir ailesi bar belkide gerçekten ailesi okadar kötüdür heralde kaybedecek hiç bir şeyim yok diyip intihar ederdim ailem belli gideceğim yer belli niye yaşim derdim heralde
Zaten adam askermiş bu kız da fırsatını bulmuş takıyor boynuzu ip üstünde cambazlık yapıyor yakalanırsa en iyi ihtimalle ailesine rezil olur çünkü böyle şeyleri kimse yediremez sevgililer bile aldatılınca demedik laf bırakmıyorlar ki geçtim nişanlılıktan. Umarım evlenmezler de biter bu iş yoksa ucu açık yani elbet olur bir şeyler
Suç kızın sevgilisisinde var eğer nişanlandığını biliyorsa tabi ve nişanlısından önce ailesi bilirse çoçuk askerden gelir gelmez evlendirirler ay belki de yaşı daha büyük biriyle böyle şeyler maalesef çok özellikle Doğu tarafında
Ben olaya hararetli bir giriş yaptım ama ben bu olayı 3 kere yaşadım hep birileri öldü doğu tarafını bilmiyorum ben ic anadolu civarında yaşıyorum. Sadece kızla evlenmedi umut verdi diye çocuğu dağa çıkarıp koluna tornavidayla kızın ismini kazıyan insanlar gördüm bazıları laftan hayatta anlamıyor. Yol yakınken vazgeçsin bu sevdadan yarın bir bahane bulur ayrılır ben asker bekleyemem der atar nişanı böyle risklere gerek yoktu
Çok üzücü acı gerçekler 😔
İyi günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?