Yemliğinde hiç mama olmadığı için böyle çay tabaklarında yer fıstığı yiyor napsın gariban

Yemliğinde hiç mama olmadığı için böyle çay tabaklarında yer fıstığı yiyor napsın gariban

Bence göstermez. yani mesela benim arkadaşım olsaydı hasta olsaydı ya da kendi yemek yemeseydi ona da yardım ederdim insanlık için. ya da mesela ben hayvanları çok severim onları da kendi elimle yediririm. ama yine de insan sevdiği kişiye eliyle yedirmeyi de sever ama illa aşk anlamı çıkmaz
Hayır, insan olduğumuzu gösterir. Yaz sıcağında antrenmana çıkmıştık bisikletle ve bir köpek peşimize takıldı baya koştu. Kap falan yoktu, avcumdan su içirdik ona. 🥲
Yaa kıyamam
Hayır bu benim ne kadar anaç sevecen ve merhametli olğumu gösterir tabi senin de😻
Cevap
8Cevap
hayır. aşk böyle bir duyguyu pek barındırmaz. bu daha çok anaç bi duygu. koruma ve kollama iç güdüsü gibi bir şey bence.
Ben doğurdum onu zaten
ahaha
Sevmek ile Aşk sanırım aynı şey değil ya da ben öyle düşünüyorum,
Ayy yerim onu ben sjsjjsjs
Aşka karşı umutlarımı yitiriyorum
Ellerimle beslediklerime aşık olacak olsam Köpüşümle Kardeşime aşık olmuştum :D
Daha az evvel bn de daldari yedirdim kuşa 😌😌😌
Merhamet de denebilir.. bu yavruya ellerinizle beslemek aşk da olur neden olmasın.
Diyetteyim bakışı atmış 😂
Ya çekmesene bakışı o ahsjs. Diyetin d’sini sallamıyor çok fit bir çocuk
Anlıyorum s*lak dedin bana😒
Küsüm konuşmuyorum😏
avcunun içinde ölünce çok kötü oluyor ama
Ne güzel şeylerden bahsediyorsun sen öyle
benim kuşuma öyle olmuştu maalesef
Hayırlı sağlıklı ömürleri olsun. Bizden kısa bir ömürleri var ben onun öleceğini zaten kabullendim. Tek hedefim ona çok iyi bir hayat yaşatabilmek
Çok iyi bir insansınız
Biliyorum tşklr
Benim için evet. Başkasını öyle beslemem
Onun kuş olduğunu gösterir aljksfkljf
Bunu yaptığım tek varlık kedim jskkdlsla
oyyyy kekoş
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?