Birini ellerimizle besleyecek kadar sevmemiz ona aşık olduğumuzu mu gösterir?

Yemliğinde hiç mama olmadığı için böyle çay tabaklarında yer fıstığı yiyor napsın gariban

Birini ellerimizle besleyecek kadar sevmemiz ona aşık olduğumuzu mu gösterir?
Birini ellerimizle besleyecek kadar sevmemiz ona aşık olduğumuzu mu gösterir?
Cevapla