Sizce onun nazını çekmek sevgimizin gerçekliğini mi gösterir?
Nazını çekiyorsak daha mı cok sevmiş oluyoruz?
Yoksa sadece şımartmış mı oluyoruz?
Nazını çekiyorsak daha mı cok sevmiş oluyoruz?
Yoksa sadece şımartmış mı oluyoruz?
sadece şımartmış oluyoruz bir tarafların kaldırmaktan ibaret başka birşey değil naz dediğin şeyde triplerini artisliklerini ergenliklerine katlanmaktan başka birşey değil ben niye yaşlanacak mışım onun yüzünden
bu devirde kimse kimseyi çekmez. tabi ki kanıtıdır
Ricalar hemşo :)
Bir insanı ''eksik''leriyle kabul etmekle, nazını çekmek çok farklı şeyler. Naz keyfi yapılan birşey. Birinin nazını çekiyorsan sevmiyorsundur, sadece eziksindir.
Seviyorsan seviyorsundur. Seviyorsun diye kimsenin nazını ve kaprisini çekmek zorunda değilsin bence. İçinden geldiği gibi davran
Cevap
18Cevap
Hayır yokluğun çaresizliğin kanıtıdır..
Şahsen seviyor bile olsam naz çekemem..
Çok sevdiğim fakat her şeyi zorlaştıran bir kızdansa, az hoşlandığım fakat her şeyi kolaylaştıran kız daha iyidir..
o kişiye göre değişir kimi şımarır kimi şımarmaz.. kimi bilerek tepkini ve tahammülünü ölçmek ister bu yüzden şımartılmayı bekler... değişir yani
Tek konu ile kanıt olmaz, genel olarak hep yanında olursan kanıtı olur.
Bence sevmek demek, o insan da naz'ı karşındakinin bunu hoş karşılayacağını bildiği icin yapar.
"Derdimi seviyorum
Biliyorum ki derdimi veren de beni seviyor.
Seven, sevdiğinin nazını ölçüyor.
Sevilen çekmesin de neylesin?
( Mevlana)
Hayir sevdigimizi gostermez. Seven aci cektirmemeli, cektiriyorsa yol verilmeli.
Erkek adam naz yapmaz zaten kizlarin nazini cekerler eger seviyorlarsa tabi 😊
Kesinlikle, insan sevdiğinin yaptıklarını alttan alırmış, ona sabredermiş goca gözlü gız
Nazini çekiyorsan ya sabırlısindir ya da sadece ona öyle davraniyosundur seviyosundur
Tahammülün yüksektir ona elbet ve duygu ağır basıyordur
Sevdiğimin nazini çekerim tabi ama abartmasin bunu yeterki :)
Evet olabilir ama öyle yapıp sevdiğini sanmasini isteyerek eğlenmek ister
Ehh yani ben naz çekemem ama sevdiğim bir insansa mecbur cekerim onu kaybetmemek ıcın :)
Bence ona olan zaafını hayata olan acizliğini gösterir
Şımartmak olur ama aynı zamanda sevginin kanıtı.
Naz çekemem ben ya, naz niyaz ilişkiden soğutur :D
Evet en büyük kanıttır
Yani, insan seviyorsa katlanmalı.
Hastalanın ca evet diğer günler hayır :)
çekiyosam seviyorumdur net
ona olan sevgimizden oluyo bunlar canım
31 olsan cekilmessin diyio agzina vuururum
sevdiğimiz için çekiyoruz
Eveeeeet
Kesinlikle kanıtıdır
Kesinlkleee
Kesinlikle eveeet
Seven katlanır knk
Evettttt.:))
kanıtıdırrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar