Sevgililik beni boğuyor isim koymasak olmaz mı😂 şakaydı bu kızmayın. Evet seviyoruz diye sevgili olmak zorunda mıyız? Belki kavuşamamak acı çekmek istiyoruz😄


Beraber vakit geçiriliyorsa bu birlikteliğe isim koymak hiç önemli değil.
Çuklata
Çilekli pasta
Cevap
15Cevap
İsim koymadan sevmek daha güzel bence, çok haklısın..
Evet. Eğer sevgili olmak için seviyorsak evet. Ama bir de sevgi dostça vardır
Sellam,
Maça gidelim mesela bağır çağır küfredelim ama sevgili olmayalım 🤣🤣
Haklisin güzellik bence gerekmiyor flört de olabilir eski sevgili de olabilir hiç açılmamış da olabiliriz.
Hayır arkadaş olmak ta yeter insana.. sevgili iken de seversin ama ikisininde her zaman seveceğinin bir garantisi yoktur
İlla bir adının olması taraftarı değilim lakin adı konulmasa bile nasıl bir sevgi olduğunu göstermek önemli
Bn sürünmeyi seviyorm sevcem ama sürüncem..
Sevgili istemiyorm bu yüzden 😂
Sevgili olsan da acı çekeceksin olmasan da😄 sevdin bir kere her türlü acıtacak.
Hayır, seviyosundur ama yeni bi ilişkinin sorumluluğuna hazır değilsindir belki
Takılmaya giriyor sevgili olmazsan ya da birbirini sadece kalple seven iki arkadaş olun
Hızlı tüketir ilişkiyi de kişiyi de 🤷♀️
Cıks sevgili değil evlenmek zorundayız 🙄
Nasıl bir müptezel oldun sen ya 😅😅😅😅
Yok arkadasta olabilirim
Neden mazoşist misiniz?
Sevenler kavuşamaz derler zaten istesende olmaz =)
Yoo direk nikahı basadabiliriz
Dayanamıyorum hiç acı çekiyorum
Uzaktan da sevebilirim
ki bu oğlan ve kız ikisi de güzel
Hayır tabikide
Hayır
Sevgili olunca sorumluluklar geliyor dimi
Hayır çünkü bekarlık sultanlıktır 😂😂
Olabilir tabikii🥳😂
Takılın sadece illa sev oluncak diye bir şey yok
Hayır illa sevgilik durum yok
her sevdiğimizle sevgili de olmayız zaten ya
Evlenmemiz gerek
Sevgili değil de evli olmamız lazım 😂
Tabiki hayır
Kızları anlamak zor
Hayır Gerektirmiyo
Hayır
Hiçbirine gerke yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?