
Sevgilinizin her tartışma esnasında sizi kendine çekip öpmesi, tartışmadan kurtulma yolu mudur 🤔

Sevgilinizin her tartışma esnasında sizi kendine çekip öpmesi, tartışmadan kurtulma yolu mudur 🤔
Tartışmaları tamamen önlemeye çalışmak yerine, çiftlerin birbirlerini anlamaya çalışmaları, duygularını açıkça ifade etmeleri ve empati göstermeleri önemlidir. Tartışmaları yapıcı bir şekilde ele almak, ilişkinin sağlığı için önemlidir. Öpüşmek ya da başka türden kaçışlar yerine, birlikte konuşarak sorunları çözmeye odaklanmak daha iyi bir yol olabilir.
O an ateşli kavga ediyorsak öpmek için yaklaşırken ''lan kafa mı atacak'' diye refleks ile ben kafayı koyabilirim. Gerek yok böyle aksiyonlara :)
En etkili yol diyebiliriz. Konu gerçekten halledilmesi gereken bir şeyse yumuşatamaz öyle ortamı fakat basit bir konu var ise tartışmayı sonlandırabilir.
Cevap
3Cevap
Evet kurtulma yoludur. ama ben yapmam cinsellik ile ilişki kurtarılmaz. konuşarak çözerler insanlar sorunlarını hayvan değiliz sonuçta.
New girl 🥹
Bu diziyi nefen bi türlü bitiremiyorum ben 4. sezonda takılı kaldım
kesinlikle evet sizi yumuşatmak için yapmış oldukları bı harekettır haksız oldukları halde tartışmamak için sizi hasas noktanızdan vurarak sizi yumuşatmaya çalışıyolar.
bunu yapan gelende ben olurum susturmak için 😀
*genelde
Biraz öyle duruyor
Zeki adamn hali de bir baska işte
On numara kaçış yoludur ben de her zaman işler 😂
Olabilir 🤭
Kesinlikle evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?