Filmlerde öyle sahneler olur ya hani adam öper kız afallar birden özenmiyor değilim valla insanda sinir falan kalmaz😂 Böyle bir durumda ne hissederdiniz?
Sevgiliniz tartışma esnasında sizi kendine çekip öpse ne hissedersiniz?
Bunu yapmışlığım var :D Ama kişinin sinir seviyesine göre değişir, çok önemli bir konu değilse, eşim sinirlenmişse yapıştırırım öpücüğü gider, aynısı bana da yapılsa hoşlanırım tabii derdimi unuturum, gülümsetir, mutlu eder.. Ama önemli bir olaysa böyle bir yaklaşım kabul edilemez, saygısızlık olarak nitelendiririm..
Valla oyle bir durumu cok yasadim hissi bos verelim hepsi yatak da sonuclaniyor. Sonra kizginlik filan kalmiyor. Genelde kadinlarin yaptigi kendini affettirme yontemleri disiligi kullanma 😄😃 ama o sinirliyken ben opmeye kalksam defol git sinirliyim bulasma bana bla bla bla bla sen daha iyi bilirsin iste "KADINLAR"
Tartışmanın boyutuna bağlı. Aşırı önemli birşey değilse ve çok sinirli değilsem o öpücük mutlu eder, herşeyi unutturur. ama çok sinirliysem, konu ciddiyse "böyle ciddi bir konu hakkında konuşurken bu yaptığın doğru mu😒" diye başka bir tartışma başlatırım😂
Zaten olması geteken de o! Biz sevgiliyiz yahu bu neyin kavgası. Daima aramızdaki aşkı hatırlatmak lazım. Sadece öpmekle kalmamam ki delicesine sevişirim de...
Bizde kavga sirasinda adam onu yapsa "sinirliyken bile aklik seyde" deyip kavga icinde yeni kavgalar cikartir kadinlar.. yahinne yapsin bu adamlar be 😆
Tobe tobe insan nimetle tartışmamı la ne insanlar var biz bulamıyoruz millet bulmuş tartışıyor 😁 olsa merak tan denemek için yapılabilir aslında yeniliklere açık olmak lazim
Bu erkeğin bir adım atması demektir. Sevdiği içinde tartışmayı uzatmak istemediğini gösterir ve sevgilisine bunu onu öperek lanse eder. Bu hoş bir etki yaratır mı yaratır.
Bizde tartisirken özur dileyip öpmüştü sonra affettin mi beni dedi. bende ne yaptin ki affediyim seni dedim. özur dileyip öptum ya demisti. bu kdar basit sanki😂😂😂
Birkere oldu boyle. Kopma noktasina gelmistik, tuttu cekti kendine optu. O an ne kadar bos isler yuzunden tartistigimizi anladik. Falan filan ama yinede bitti 😂
En İyi Cevaplar