Eşim benim için hiç emek harcamıyor, doğum günümde bu affedilir birşy mi, söyleyin?

Doğum günüm var ve bana gelen hediye çeklerinle bana kolye almış. Hediye çekleri oturma odasında öylrce duruyordu ve sadece üstüne ek olarak 10 euro ödemiş.
Görümceme de almadan önce fikir danışmış:
Hiç savaşasım yok, ne alabilirim diye..

Hiç savaşım yok ne demek!!!
Utanıyorum bu tiksinç kelimeden…

Ben ise annesiyle olan mesajlarında okudum ve kahroldum. Ve annesine hediye çeklerini kullandım ve sadece on Euro ödedim yazıp gülmüş ve ardından kayınvalidemde gülmüş iyi yaptınnder gibi baş parmağıyla doğrulamış.

Soruyorum size, benim için emek harcamayana ben değer vermelimiyim…?

Sizce onun ailesi bana bu şekil değer veriri mi
Güncellemeler
+1 yıl
Yaşım daha 26 ona göre yazın dalga geçmeyin lütfen şu an çpk üzgünüm
Eşim benim için hiç emek harcamıyor, doğum günümde bu affedilir birşy mi, söyleyin?
Cevapla