Sevgilim borcunu ödemek için benden para istedi ama kendine kulaklık almış. "Kulaklık alacağına borcunu öde" dedim. Haklı mıyım?

Sevgilimle ikimizde öğrenciyiz. Günü birlik işlerde çalışıyoruz. Maddi sorunları var onun. Bende sıkıştığın zaman benden iste bana söyle diye bir çok kez söyledim.

2 bin kadar borcu varmış. Vereyim dedim ses etmedi. ertesi gün 800 tl ye keyfiyen kulaklık almış. Sonra benden istedi 400 ver de borca yatırıyım diye.

Bende kulaklık alacağına borcuna yatırsaydın dedim.

Hata mı etmişim? Haklı mıyım?

Sevgilim borcunu ödemek için benden para istedi ama kendine kulaklık almış. "Kulaklık alacağına borcunu öde" dedim. Haklı mıyım?
Cevapla