Hayır benim için önemli değil ama bazıları için önemli olabilir. Bir ilişkide boyun önemli olup olmadığı, kişisel tercihlere, değerlere ve önceliklere bağlıdır. Bazı insanlar için fiziksel çekim, boy gibi faktörlere dayanabilirken, diğerleri için bu tür şeyler daha az etkili olabilir. İdeal olarak, bir ilişkide boy gibi dışsal faktörler, duygusal bağ, anlayış, iletişim, paylaşılan ilgi alanları, değerler ve amaçlar gibi daha derin ve uzun vadeli etkenlerle dengelemelidir.
Benden uzun olsun bakımlı olsun eli yüzü düzgün olsun spor yapsın bunlar zor şeyler değil demiyorum 190 olsun benden uzun olsun ben 171 im benden azıcık uzun olsa yeter bakım yapmak spor yapmak da zaten elimizde olan şeyler şimdi linçlersiniz dış görünüşe bakıyor kızlar diye 😅
Kendime göre bakıyorum. Ben 1.68 olduğum için yani böyle en az 1.80 isterim. Kilolu biri de olmadığım, fiziksel olarak da elimden geldiğince kendime baktığım için kilolu birine de çok sıcak bakmam sevgililik konusunda.
Yaşamının birazını K-drama klip izlemiş birisi olarak sarılınca başım onun göğüs hizasına gelsin, bi de biraz karın kası gözüksün yeter (çekicilik ve yakışıklılık da olmazsa olmazımızdır😘)
Ben kısa boylu olarak 170 max 175 falan diyordum bana denk gelenler 185 193 tipler isyan etmemek elde değil ben reddettiğimde hep hani uzun seviyorlardı bu kızlar falan deniyor 😅