
#movie_colic

Benden kısa olmamalı ve çok uzunda olmamalı 1,68 boyum var standart biriyim 10 cm 15 cm benden uzun olsa yeterli
158 boyumla önemli demeye hakkım yok bence. 😅
Neden olmasın herkezin kendi tercihleri vardır..
Buna katılırdım ama linç yemekten sıkıldım. Milletle uğraşacak modum yok.
Ağzı olan konuşuyor sizde haklısınız ama yinede tercihinizi belirtmenisi isterdim
Cevap
21Cevap
Mümkünse benden kısa olmamasını tercih ederim.. :) Keyifli geceler..
Senin boyun kaç
Boyum 167 sevdiğimin benden uzun olmasını isterim en azından 175 180 falan olsun 😂
Boy farkı benim için önemli olduğu için boyuma yakın biri olabilir bu da Türkiye standartlarına göre bazen imkansız
Boyunuz kaç?
1.85 cik
Maşallah 🧿
Teşekkür ederim
Ben 1.78 im bir bucuk yil onceye kadar 1.85 ten kisa erkek bacimdir diyordum erkek arkadasim 1.76 kopek gibi seviyorum
Çok takik değilim bu konuda ama benden de kısa olmaz, erkek her anlamda kadından üstün olmalı...
Benden 10 cm uzun olması lazım ben 1.70 isem o 1.80 olmalı
Önemli değildi benim için ama erkek dediğin nasıl olmalı vs sorusuna cevabım 1.85 olurdu eşim de 1.85 gerçekten
Evet önemli tabi, bir kıza göre boyum ideal ama o da çok uzun olmasın , sevdiğinin yanında onun çocuğu gibi görünmeyi kimse istemez 🙂🙂
Benim için bir önemi yok ama kadınlar boya çok takıyor.
Göz temasını çok seviyorum. Ondan +-10 cm farktan fazlasını istemem
Bir 20-30 cm gibi bir boy farki çok ateşli oluyor bence.
Şimdi benim boy ortada benden kısa olması mümkün değil
boy mühim tabi ya göz var nizam var dalga falan geçerler
Boyu benden uzun olmalı ve uzun boy severim erkekte.
Rahatsız olabileceğim bir konu ama sevgi daha mühim
Kızlara boy olsun gerisi önemsiz sonra ağlarlar dövdü beni diye sadece boya bakıp aşık oluyorlar😹
Evet önemlidir. Ben 180 sevdiğim 170 olursa güzel olur. Topuklu giydiğinde denk olursunuz.
ateş bacayı sardıktan sonra bi önemi yok ama normalde bi kriter evet 😀
1.56 yım bugüne kadar aşırı uzun olanıyla da çıktım kısa olanla da
umrumdışı
Kesinlikle önemsiz ben 1.64üm erkek arkadaşım
(nişanlım) 158 ve gerçekten birbirimizi çok seviyoruz
Gerçek aşk sevgi varsa bunun bir önemi yok hemde hiç önemi yok bence
Benim için sevgi önemli diyecem ama yalan olacak ben sevgilimin benden bi tık kısa olmasını isterim
1.80 üstü harika olurdu ama kısa olduğum için hakkım yok sanırım. 1.62 boyum var maalesef.
14 cm var aramizda 🙈
Uzun değilim o yüzden fazla uzun birini istemem.
Evet Kesinlikle benden uzun olsun
Önemli en azından aynı boyda olalım
Önemli. 180 olur ise güzel olur
*180+
Seviyoesa gözü görmez
Benden uzun olsun yeter
Önemli ama önceliklerim arasında değil
Benden uzun olmasında
Benden küçük olsun isterim
En az 1.98 olmalı yoksa sevmem
Benim için pek değil ama uzun olması tercihim
Uzun olsun benim olsun 😀
Hmmm
Evet benden 5-10 cm uzun olmasını isterim.
175 üstü 190 altı iyidir
Uzun olsa çok güzel olur
Önemli değil eşim benden kısa
Çok önemlidir benim için en az 1.80 felan şart
Önemli tabii bnden Bi tık uzun olsa yeter 😏
@Keremm_88
1.66
@Keremm_88 Allah sahibine bağışlasın ne dym😏
@Keremm_88
Olmş sanki 😏
Yani belki 😏 @Keremm_88
Öyle olsn baklm 😏 @Keremm_88
zaten uzun boya asik olıyprum
1.81 yeter mi
1.71 yeter mi
Aga ilk ben aga ilk benn
181 güzelmis
Teşekkürler sizin kaç
Evet
+180 olmak zorunda
Kliçko reis bu sana yapılırmıydı
Umrunda değil pek
180+ olmasa iyi olur ama mslcşs
Uzun insanlarla aynı ortamda olmayı sevmiyorum 😅
En az 180
tercihen benden birkaç cm kısa
Sevdiğim çocuk 173 ben 163 üm 10 cm var
minyon kızlar daha seksi olur XD
önemli
Değildir
Önemli
Topuklu giyebileceğim kadar uzun olsa yeter.
Boyun bir önemi yok bence.
Onemli. Cuceyle sevgili olmam
evet önemlı
Önemli değil
Önemli tabii
Benden kisa olmasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar