Tıp okuyorum hiç sevgilim olmadı ve şu an flört ettiğim çocuk aşırı sosyal. Nasıl davranmalıyım?

Lisede tanıştığım bir çocuk vardı. Arkadaşça konuşuyorduk en azından ben öyle olduğunu düşünüyordum. Sevgilisini falan görmüştüm instada paylaşmıştı. Neyse bunlar ayrılmış sonra çocuk benim storyleri beğenmeye başladı ben de ayıp olmasın diye beğendim geri arkadaşım diye. Konuyu bir şekilde o mevzulara getirdi. İşte biraz soğuk yaptım falan. Cevap vermedim ama devam edince konuşmaya başladık. Baya istikrarlı şekilde yürüdü diyebiliriz. Sorun şurada çocuk mühendis ama takip ettikleri hep benim gibi tıpçı. 2500 takipçisi var. Bu durumun benim için normal olmadığını söyledim bana işte ev arkadaşım da tıpçı kulüplerden vs tanıyorum gibi inandırıcı olmayan şeyler söyledi. Ben de kafa yapılarımızın aynı olmadığını söyleyip takipten çıktım. İşte bana bir şekilde ulaşıp onu yargısız infaz ettiğimi beni yanlış anladığını öyle bir insan olmadığını söyledi. Konu bi şekilde değişti ama ben bir şekilde sindiremiyorum. Arada tekrar açıyorum mevzuyu. Böyle konuyu kapatıyor. 4 saat sonra napıyorsun yazıyor. Cevap yazasım gelmiyor. Şu an ayrı şehirlerdeyiz yüz yüze iletişim de kuramıyoruz. Acaba çok mu takıyorum sizce de haklı mıyım ne yayım?

Tıp okuyorum hiç sevgilim olmadı ve şu an flört ettiğim çocuk aşırı sosyal. Nasıl davranmalıyım?
Cevapla