Çok asosyal olduğum için kız arkadaşım bile yok orta okuldan sonra okulu bıraktım
çevrem olmadığı için bir erkekle tanışamıyorum
Çok utangaçım. Bu bulan insanlar nasıl bulup evleniyor evde kaldım diye dalga konusu oldum güzel kızım ve gerçekten çevrem olmadığı için kimse beni tanımıyor ve iletişimde bulunamıyor. Gerçekten evlenicek biri nasıl bulunur? Var mı benim durumumda olan 😂
çevrem olmadığı için bir erkekle tanışamıyorum
Çok utangaçım. Bu bulan insanlar nasıl bulup evleniyor evde kaldım diye dalga konusu oldum güzel kızım ve gerçekten çevrem olmadığı için kimse beni tanımıyor ve iletişimde bulunamıyor. Gerçekten evlenicek biri nasıl bulunur? Var mı benim durumumda olan 😂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer