Çok asosyal olduğum için kız arkadaşım bile yok orta okuldan sonra okulu bıraktım çevrem olmadığı için bir erkekle tanışamıyorum?

Çok asosyal olduğum için kız arkadaşım bile yok orta okuldan sonra okulu bıraktım
çevrem olmadığı için bir erkekle tanışamıyorum
Çok utangaçım. Bu bulan insanlar nasıl bulup evleniyor evde kaldım diye dalga konusu oldum güzel kızım ve gerçekten çevrem olmadığı için kimse beni tanımıyor ve iletişimde bulunamıyor. Gerçekten evlenicek biri nasıl bulunur? Var mı benim durumumda olan 😂
Çok asosyal olduğum için kız arkadaşım bile yok orta okuldan sonra okulu bıraktım çevrem olmadığı için bir erkekle tanışamıyorum?
Cevapla