Sizce hoşlanıyor mu? Yoksa ben mi kuruyorum kendi kendime?

Merhaba arkadaşlar, benim hoşlandığım bir kız var arkadaş grubundan 5-6 yıllık bir arkadaşlık sürecimiz var ancak ben onu beğendiğimi fark ettim ama bunu ona söylemeyi düşünmüyorum çünkü ben öyle bir şey yaparsam arkadaşlık grubu dağılır benim yüzümden de öyle bir şey olsun istemiyorum ancak oda arada böyle hoşlantı belirtileri veriyor ama ben emin olamıyorum mesela bir hafta önce ben hastalandım ortak arkadaş grubuna yazdılar ben gruba bakamadım diye bana özelden mesaj atıp seni merak ettik kötü bir şey yoktur diye sormuş, ondan sonra yine bir süre önce gruba bir yazıp bana bir yerin konumunu sormuş idi tabi ben mesajı görmediğim için beni aradıydı bunun gibi bir kaç şey daha ancak aynı zamanda bana kız ayarlamaya da kalktı fakat şurada ilginç olan şey bundan 2-3 yıl önce benden hoşlanan bir kız varmış ona söylemiş benden hoşlandığını falan ama bu olayı gelip bana söylememişti zamanında ve benim bundan 2-3 yıl sonra haberim oldu kendi dedi ama kızın ismini asla söylemedi kim diye sorduğumda sizce zamanında benden hoşlanan kişiyi neden gelip bu kız senden hoşlanıyor demedi, aynı arkadaş grubundan olan başka bir erkek arkadaşımızdan başka bir kız hoşlanıyordu o arkadaşımıza bu kız senden hoşlanıyor demişti ama benden hoşlanan kızı demedi bana sizce neden demedi?

Sizce hoşlanıyor mu? Yoksa ben mi kuruyorum kendi kendime?
Cevapla