Sevgilim sürekli Talisca'ya, Beşiktaş'a gelmesi için yazıyor. Kendimi değersiz hissediyorum, haksız mıyım?

Sürekli taliscaya yazıyor Beşiktaş'a gelmesi için kendimi çok değersiz hissediyorum hiç bizi paylaşmıyor sürekli o adamı paylaşıyor ona yazıyor

Sevgilim sürekli Talisca'ya, Beşiktaş'a gelmesi için yazıyor. Kendimi değersiz hissediyorum, haksız mıyım?
Cevapla