Eskişehir'de okuma hayalleri kuran sevgilimin puanı ancak Konya'ya yetiyor. Buna içten içe sevinmem beni kötü yapar mı?

Eskişehir'e gitse neler olurdu kim bilir, ayrılırdık bile belki. Konya'da okusun işte :D Haksız mıyım buna sevinmekte?

Eskişehir'de okuma hayalleri kuran sevgilimin puanı ancak Konya'ya yetiyor. Buna içten içe sevinmem beni kötü yapar mı?
Cevapla