Ben Esenyurt'ta oturuyorum, flörtüm Beşiktaş'ta. Bu bir sorun mu?

Başlıkta da dediğim gibi ben esenyurtta oturuyorum flörtum ise beşiktaşta hem aradaki mesafe sıkıntısı var hem de kendisi tanıdığım çoğu insandan farklı. Yani ben ve çevremdeki insanların %90 ı alkol ve sigara bağımlısıyken kendisinin böyle şeylerle işi bile yok. Sıkıcı bir cocuk degil eglenceli ama kendimi onla konuşurken biraz aşağıda ve keko gibi hissediyorum zengin patron erkek, fakir kız dizileri gibi. Sizce gerçekten bu bir sorun mu yoksa bende mi aşağılık kompleksi var kafamda mi kuruyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ve o daha 2. haftamizdan ailesine benden bahsetmis babasina falan ben bahsetmeye kalksam babam ve abim esenyurttan beşiktaşa koşar çocuğu kovalar herhalde annemi zaten hiç saymiyorum
Ben Esenyurt'ta oturuyorum, flörtüm Beşiktaş'ta. Bu bir sorun mu?
Cevapla