İzmir'de yaşamayı çok istiyorum Ama bir sorunum var?

Ben Erzurumluyum Güzel Bir şehir fakat İnsanları çok Dandik hepsi için demiyorum çoğu Mağaradan yeni çıkmış gibi

Bende Kendim gibi Modern olan müziğe sanata değer veren İnsanların arasında yaşamak istiyorum hep kendimi İzmirli gibi hissediyorum çünkü gerçekten Benim kafa yapıma Sahip olan herkes İzmir bursa antalya gibi büyük yerlerde yaşayanlar Buyuzdende Herzaman İzmir'e gidip orada yaşamayı çok istedim

Ama aklımda bir soru var İzmir büyük bir yer olduğu için kiraları acayip Muazzam fiyatlarda

Ve ben üni Öğrencisi olarak İzmire gitmeyi düşünüyorum Kiralar nasıl Asgari ücret yetermi? Aç kalmaya razıyım İzmirliler cevaplayabilirmi?
Güncellemeler
+1 yıl
Doğruları söylemek Egoistlik değildir Arkadaşlar. Kimse yalanlamasın Doğu bölgeleri gelişmemiş Geri Kalmış yerlerBende Gelişmiş Bir yere gitmek istiyorum Kötü bişeymi dedik aw
İzmir'de yaşamayı çok istiyorum Ama bir sorunum var?
Cevapla