Şehir dışı buluşmalarda her zaman erkek mi gelmek zorundadır?

Şehir dışı buluşmalarda her zaman erkek mi gelmek zorundadır?

Şehir dışı buluşmalarda her zaman erkek mi gelmek zorundadır?

Güncellemeler
+1 yıl
Çoğu kişi ilk buluşmada erkeğin gitmesi gerektiğini düşünmüş. Fakat bizim ilişkimizde karşılıklı güven olduktan sonra benim meleğim ne maddiyata ne de çevredekilere aldırmadan bu sıcakta saatlerce yol geldi. Ben de onu dünyanın en mutlu kadını yapabilmek için elimden gelen her şeyi yaptım.
Şehir dışı buluşmalarda her zaman erkek mi gelmek zorundadır?
Cevapla