Soru net😅

Hemen söylerim
Söylemem. Aralarının bozulmasına gerek yok
Diğer (görüşte belirtirim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soru net😅

Merhaba,
Evet sevgilimin yakın arkadaşı benden hoşlandığını söylese, hemen aşkıma söylerim. Gidip saçını başını yolsun. Zaten ben ağzının payını veririm de aşkım da sinirini çıkarsın sonra yol verir, mesafe koyarız! 😅
Ağzımda bakla ıslanmaz, hemen söylerim aşkıma. Hatta ailem bir şey söylese bile aşkıma hemen söylerim. Evdekiler şey der bunun yanında konuşmayın, hemen söyler sevgilisine! 😂
Hep iyi konuşurlar! 😂
Olurrr 😅
Pişttt hişşşt şisşt 😅
https://m.youtube.com/watch?v=q66KuJfPT_Y
Mutlu akşamlar dilerim 😅
Evet ben söylerdim tabi ki de yani yakın arkadaşı ile de iletişimi keserdi zaten ben de öyle. çünkü sevgilimin yakın kız kankası benden hoşlanırsa zaten bu bizim için sorun olur yani sevgilim böyle bir şeye müsade bile etmezdi. benim tavsiyem ise Bu durumda, en iyi yol, sevgilinizden tavsiye istemek olabilir bence. Ona arkadaşınızın hislerinden bahsedin ve ondan yardım isteyin. Sevgiliniz, durumunuzu daha iyi anlayabilir ve size en iyi tavsiyeyi verebilir. ayrıca sevgilinize karşı sadık olduğunuzu da söyleyebilirsiniz. Ona, arkadaş olmayı sürdürmek istemediğinizi ve kararlı net olduğunu da söylemek önemli
Kadın sana asılmıyorsa sadece dürüst davranıp söylemişse ama mesafeliyse yine de söyler miydin be vicdansız😂😂
😂😂 sonra sevgilim terk etsin beni dimi. ama şaka bir yana sevgilim odluğunu bilen bir kişi beni seviyorsa onun sevgisine inanmam zaten. :) insan sevgilisi olanı sevemez
Sevemez diye bişe yok kalp bu ama açılmaması içinde tutması gerekir karakterli olan budur
Hayır kalp sevgilisi olanı sevemez. o zaman evlilere aşı kolanlarda güya aşık. karakteri olan başkasının olana bakmaz
'' aşık olanlarda''
Zaten bunu soran birisiyle muhtemelen bir daha kimse görüşmek istemez kavga sebebi direk fakat suda var denemek için kızlar bunu yaparlar mı bunu düşünmek lazım sevgilime güvenmiyorum acaba böyle sen hoşlanıyorum. gibi söylesen sana ne tepki verecek düşüncesi kızların aklında yer eder mi boyke bir şey yaparlar mı bu konuda kararsızım belkide buradanda bir soru çıkabilir
Söylemem araları bozulmasın diye ama baktım bana sapıklık yapıtor durmadan iltifatlar ediyor gidip söylerim ama sadece hoşlandığını söylediği için söylemem direk ama o sevgilime ayrılmamı bekliyorsa o zaman söylerim çünkü ben sevdiğim kişilere değer veririm ve öyle insanlar hayatında olsun istemiyorum
Cevap
39Cevap
Sık görüştüğümüz biriyse söylerim değilse ve bir daha bir araya gelme zorunluluğum yoksa demeye gerek yok
Söylerim gider birlikte pataklarız hehe
Bunu bana değil, sevgilime söyle derim..
Çünkü beni alakadar etmiyor, ancak sevgilimi alakadar eder.. 😅
ağzına bir sürü lafla s*çtıktan sonra anında benimkisine ispiyonlarım anlasın düşmanını diğer it olan arkadaşı da adam olsaydı da yengesi misyonunda olan birisinden hoşlanmasaydı
herifim ağzını burnunu kırsın da bende bacak bacak üzerine atıp sigaramı yakıp izliyim!..
Yazık lan😄😄 en azından engelle görüşme bi daha hayatı zindan etmene gerek yok adamcağıza😄😄
engelleyince benimkisi demeyecek mi neden engelledin? 😀
ayrıca ben böyle şeyleri saklayamam saklamam yani direkt yapıştırırım sert kayaya çarptı maalesef dayak yesin de aklı başına gelsin 😂
Evet ben direk kendisine söylerim. Yani bu hiç hoş bir durum değil ya ne bileyim. Ben olsam aşırı tepki göstermiştim bu duruma. Onu bir kenara çeker yaptığının hoş olmadığını söylerdim. Sonuçta arkadaşına ihanet etmiş oluyor. Yani yüzüne falan nasıl bakacak birdaha ya. Ben olsam sevgilime söylerim direk böyle böyle diye.
Söylemem çünkü yakın arkadaşlar. Araları açılmasın bir olay yüzünden. Medeni bir şekilde aramızda kapatabiliriz bu konuyu, olabildiğince kırmamaya çalışırım olmayacağını söylerim sevgilimin olduğunu söylerim. Duyguları öne çıkmış olabilir birazda bu yönden empati kurmak lazım. Genel bakış açısı yerine empati kurup derine inmek lazım karşımızdaki de insan onunda hisleri var.
Fakat eğer ısrar ediyorsa aramızı bozmaya çalışıyorsa o zaman söylemek zorunda kalırım.
Önce bunun yanlış olduğunu sizin aktarmanız gerekiyor daha sonra eğer ısrarcıysa bu konuda o zaman paylaşabilirsiniz neticede insandır yanılabilir yanılgıya düşebilir ilk hatasında yargılamak çok doğru bir şey değildir
Evet söylerim, bilmesi gerekir. Gizlemek istemem.
Araları bozulmasın diye de düşünmem çünkü zaten arkadaşının sevgilisine gelip böyle bir itirafta bulunan bir kişi arkadaşlıklarını gözden çıkarmış demektir.
Söylemem araları bozulmasın diye düşünmemek gerekir çünkü arkadaşının sevgilisine gizlice itiraflarda bulunan, arkadan iş çeviren o arkadaş, zaten aranın bozulmasını göze almış demektir:/
soylerim, enistecilik/yengecilik haramdir. bihter adnana behlulun ondan hoşlandığını söylese ölmezdi mesela
Söylerim çevresindeki hainlerin en başta onun bilmeye hakkı var. Yüzüne gülüp arkasından iş çevirerek kimse sevdiğimi aptal yerine koyamaz.
Aşk da gurur olur mu derler ya bu tarz bir durumda olur. Aşkın biraz gururu olmalı.
İnsan duygularına ket vurabilir bence daha ilk bu duyguyu hissetmeye başladığında yol yakınken geri durmalı.
Üzerine yüzsüzce gelip söylemesi arkadaşına ihanet etmeye hazır olduğunun bir göstergesi.
Aşk laftan anlamaz diyip evli insanlara da açılalım bu hiç masum değil.
Sevgilimden başkasına bakmam gözüm sadece sevgilimi görür arkadaşı benden hoşlandığı dile getirse ona çıkışırım bizden uzak durmasını söylerim başta uyanırım eğer uzak durmazsa sevgilime söylerim
Ben bu konuda her zaman fayda analizi yaparım. Bunu söylersem eşim/sevgilim çok üzülür. Dolayısı ile bir yolunu bulup onun da görüşmemesini sağlarım, konu tatlıca kapanır.
bazı insanlar bunu söyleyerek sevgilisine "bak beni beğeniyorlar" ya da "ben çok güvenilirim hemen sana söyledim" imajı verip konuyu kendi lehine çevirse de gerçekte sevgilisinin çok üzülmesine sebep olacaktır. Ben bu avantajları değerlendirmek yerine sevgilimin hassasiyetine göre konuyu akılcı şekilde söylemeden hallederim.
Direkt aralarını bozuyormus gibi olmamak için söylemem zorunda bırakırsa araya girmeye çalışırsa falan söylerim
Ben uzak dururdum söyler miydim bilemiyorum sanırım söylerdim ama kesin kabak benim başıma patlardı
Şaka yapıyor der uğraşmam takmam sevgilimle vakit geçiririm mümkün mertebe sevgilimin arkadaşından uzak dururum
Tabi ki söylerim, o adam onun çevresinde dolanıp duracak doğal olarak bizim ilişkimizi bile baltalamaya çalışır.
eğer onada atlamayı düşünüyorsam söylemem faydalanırım ama atlamayı düşünmüyorsam söylerim ve onunla arkdaşlığı kesmesini isterim :D
Söylemeye gerek yok ben hallederim onunla görüşmeyi kesmemesi durumunda söyleyip söylemeyeceğim netleşir.
Söylerim aramizda gizli sakli olmaması lazım helede böyle bir durumda önceden önlem almak lazım
Bana söylediği gibi gidip arkadaşına söylemeli namıssız.. Karışmamak en iyisi olur gibi, aralarında halletsinler.
Hayır söylemem ama kızı uyarırım bir daja takıntılı hale gelirse söylerim
Araları bozulmasın diye söylemem ama ileri giderse şayet durum söylerim
Yani yaklaşımına bağlı durum aşırı ileri gitmezse sorun yok ama giderse kusura bakmasın söylerim yani bu kızda hayır yok snaa derim bana yürüdüğünü demem ama dikkatli olmasini söylerim
Söylemeyen yedekte tutar, hiç şaşmadı bugüne kadar.
Hiç beklemeden direkt söylerim. Çünkü ilişkiyi zedeler bu
Söylerim anında. Gidip halleder onu sevgilim 🤣
hoş geldin busecim yoktun uzun zamandır tokadı basardım
Evet, söylerim. Arkadaşının kadınına asılmak neymiş görsün.
hemen söylemem ama lafı geldiğinde söyler tedbir almasını tavsiye ederim
Adamı katil mi edeyim🙄 söylemem ama o yakın arkadaşlda görüşmeyiz
Saklamam, ama insan beser hoslandiğı için sorun etmem, sallamam.
Mesafe koyarım duzelmezse durumu açıklarım sevgilime.
3 arkadaşıyla yattım. Maalesef gerçek bu üzerinden seneler geçti ama sır sırdır
Söylerim. Arkadaşını iyi tanısın. Dikkatli olsun.
Ben söylemem asla ve ondan uzak durmasını söylerim ama
söylenmeli bence üslubunca ben arkadaşını beğenmiyorum cıvık omu benmi? dürüstsen.
Önce sevgilim var derim hayla laftan anlamıyorsa sevgilime söylerim
Söylemem. İlgi de göstermem. İlgisizlik bitirir.
Tabii ki yanında bir hain olduğunu bilmesi gerekiyor. Söylemezsen hain sayısı 2'ye çıkar.
Söylemem başta. Zarar verecek bir duruma gelmedigi sürece yapabilecegim bir şey olmaz.
Rahatsız etmezse söylemem çünkü büyük kavga sebebidir. Ama buna devam ederse söylerim
Söylerdim söylemezsem korumuş olurum ve sanki gönlüm o kişideymiş gibi ihanet olur
Söylerim böyle bişi saklanmaz yesinler birbirlerini 😂
Evet söylerim. Yoksa bana başka bir sıkıntı çıkarabilir. Herkes kimin ne m a l olduğunu bilsin
Zaten bir şeyler bozulacaksa her türlü bozulur; arkadaşlık da sevgililikte...
Sanırım söylemezdim. Ama beni rahatsız etmeye devam ederse o zaman konuyu açardım.
Vakit kaybetmeden söylerim
Söylemem yakın arkadaşımla da görüşmem görüştürmem benim sevgilime o gözle bakıyorsa zaten yakın arkadaşım değildirrr
Sinirli biriyse söylemem belki yanlış yapar diye araya mesafe koyar bulunduğu ortamdan kaçınmaya gayret ederim.
Söylemem ama ben bir daha asla görüşmem. Yaşamıştım böyle bir durumu.
Benim gibi kadın ruhundan anlayan yakışıklı bir erkeğe aşık olduğu için onu anlayışla karşılarım teselli ederim
Söylemem ama çocukla da bağı tamamen keserim ben
Sinirli ya bilemiyorum 😄
Irz düşmanlığına taviz vermeyin arkadaşlar. Sevgilinizin arkadaşının kötü birisi olduğunu görmesi gerekiyor
direkt soylerim sonucta arkadasinin kim oldugunu bilmesi gerekiyor
Yani sevgilimin yakın arkadaşına bağlı hani güzel mi veya gerçekten hoşlanıyor mu
Söylemem diyenler neyin kafası
Ooooo derin mevzu bunun sonu ayrılık olur
Direk söylerim.
Söylerim tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?