Sevgilimle evlenmek üzereyken ayrıldım biraz uzun ama okur musunuz lütfen?

Hem kendi sorunlarımız hemde ailesel sorunlarımız oluştu. Şöyle ki ailesi ile ilgili olan sorun beni sevdiler fakat annesi günde on kez beni arıyordu ve bana şart koşmaya başladı hergün benimle iki üç kez konuşmak zorundasın diye ben asla kabul etmedim bunu ve açmamaya başladım. Açmamama ragmen 15 20 kez çaldırırdı. Ne özel hayatım kaldı ne bişey sevgilimle bu durumu güzelce ifade ettim olmadı tekrar ettim olmadı dört beş kez kibarca rica ettim olmadı bir gün beni yine on kez caldırınca sevgilimi arayıp patladım. Oda vay sen benim annemin aramasından rahatsız oluyosun diye başladı. Daha evlenmeden nedir bu baskı? Telefonda konuştukları da yok erkek arkadaşımı eskiden isteyen kızlar yok siz evlenince sizinle aynı semte taşınıcam, yok ben hemen torun isterim, yok ben hergün konusmak isterim. Hangi kadın bunu kabul eder ilişkiyi üç kişi yaşamaya başladık resmen. Telefonum kapalı olsa bile açtığımda bir ton fırça yiyordum kadından. Neden bizi aramadın, sen bizi saymıyor musun, tenezzül etmiyosun, sen bize bakmicaksın gibi laflar işittim hep. Sevgilimde arkamda durmayınca öecburen ayrıldım. Haksız mıyım sizce?
Sevgilimle evlenmek üzereyken ayrıldım biraz uzun ama okur musunuz lütfen?
Cevapla