Saklamadım, gizlemedim. Baştan beri biliyordu. Ailem kabul etmez diyerek ayrıldı. Sizin fikriniz nedir bu konuda?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Onu bahane etmiş, dert etme sen, onun ayrılasi varmış..
Bence de. İnsanlar dürüst olsalar keşke biraz
Demek ki Seni gerçekten sevmemiş Seven insan böyle yapmazdı boş ver İyi ki ayrılmışsın
Ben de öyle düşünüyorum
Ne kadar süre beraber oldunuz onunla
4 ay kadar sevgili olduk çok uzun bir süre zarfı değil fakat birlikteydik sürekli dolu dolu yaşadık diyebilirim
Anladım ikisine de cinsel anlamda bir şey Yaşamadın değil mi
Hayır öyle bir şey olmadı
O zaman sorun ne Yani ciddiye dönüştürdün ama olmamışsa olmamış yazık üzüldüm o adama Sen de bundan sonra daha akıllı seni daha iyi kaldırabilecek sevecek adamlar bul
İnşallah öyle birini bulurum. Tek temennim bu ama insanlar öyle güzel maske takıyor ki tanıyamıyorsun iste
Haklısın maalesef herkes hepimiz maske takıyoruz Biz maskelerimizi indirirsek karşımızdakiler de indirir indirmek zorunda kalır
Biliyor musun hiç maske takmadım eski nişanlıma da bu kişiye de. Kartlarım hep açıktı. Allah hepimizin gönlünü kendimiz gibi insanlarla birleştirsin
İnşallah
İyiki olmamış seni mutlu edicek bi tip değil dar düşünceli insanlardan uzak dur
Çok haklısın
Kendini de üzme belki daha iyisi çıkar karşına
Amin inşallah çıkar düzgün biri
Çıkar tabi yeterki bu defteri kapat eminin daha iyiside çıkar
Çok teşekkür ederim
Rica ederim 😇
cinsellik olmamışsa sorun etmezdim kaç ay sürdü nişanlılık uzunsa sorun ederdim
Nişanlıkık sürecim bir yıl kadar. Fakat cinsellik olmadı aramızda bunu biliyor
biraz uzunmuş ama sorun edilmez heralde o kadar cinsellik olmamış sonucta
Evet öyle bir şey olmadı ama onun ve ailesinin zihniyetini çok çok değişik. Bana bizim orada nişanlanmış kız yarı boşanmış sayılıyor dedi düşün
o zaman bırak onu üzülme
İnşallah atlatacağım bunu da
siz nerelisiniz o aile nereli
Benim annem Trakyalı babam göçmen o Karslıydı
hm kendi kültürünüze yakın bulsanız sorun çözülürdü
Haklısın kültür farkı vardı ama işte sohbetimiz vs her şey uygundu insan böyle olunca memleketçilik yapmayayım zaten kırk yılın başı birinden etkilendim diyor. Belki de yapmak lazım
Ben de yapmayı hiç sevmem ama evet bazen uyuşmuyor insanlar
Evet bilmediğin bir kültür senin gibi yanaşmıyorlar bazı konulara. Artık daha dikkatli olurum bu konuda da
Bizim arkadaşın da nişan atma oldu böyle ama adam anlatmadı bile bana o kadar kafaya takmış hatırlamak istemiyorum boş ver diyor
Hiç kolay bir süreç değil. Allah kimseye yaşatmasın. Üzüldüm arkadaşına
beyaz eşya da almıştı onları geri satmakla uğraşıyodu onlar baya evlenecekken atmışlar nişanı
Atlattı önceye göre neşeli yine
Benim de evim hazırken 1 buçuk ay kala bitti. O hisleri iyi bilirim geçiyor tabi atlatmıştır şimdi ben de diyorum onları ben yaşamamıştım sanki
Evlenip boşanmak daha zor iyi dönmüşsün hata yapmış olucaktın
Bahane yapmış muhtemelen başka birini bulmuş
Ayrılalı bir ay oldu başka biri yok ve hala yazıyor arada aşk acısı şarkıları paylaşıyor
Nerden biliyorsun olmadığını
Belki vardır bilmiyorum insanlara güven yok haklısın
Herkese gerektiği kadar güvenmelisin
Ah bir bilsem kime ne kadar güvenileceğini. Yaşadığım olaylar insanlara çok temkinli yanaşmama sebep oldu artık. Zar zor birine ısındım o da tekrar üzdü beni. Biraz zor toplayacağım gibi
Sen iyi misin peki konuşmaya ihtiyacın var mı
Ekleyeyim seni konuşalım
Olur bekliyorum
Neden anlatmak istedin?
Daha önce nişanlandığımı mı
Nişanlılığını belki de diğer ilişkilerini
Bilmesi gerektiğini düşündüm ilk görüşmede söyledim. Henüz sevgili değilken
Farklı bir durum oluşmuştur belki de ve bahanesi bu olmuştur.
Belki de insanlar yeterince dürüst değiller maalesef
Bazen o kadar çok yalan olur ki dürüstlük ortaya çıkınca tüm büyü bozulur. Bazen de tam tersi. İnsan hangi konuda dürüst olmalı ya da hangi konuda hiç bir şey anlatmamalı öğreniyor bu şekilde. Kendini ya da birilerini suçlamamayı dene. Belki de olması gereken buydu
Haklısın zaten bu düşüncedeki biriyle olmamak daha hayırlı.
Biliyorum bunu söylemek ve hayata geçirmek kolay değil. Konuşmak anlatmak istediklerin var gibi
Tabi ki kolay değil sonuçta insan üzülüyor bir şekilde hayatına alıp böyle şeylerle karşılaştıkça insanlara olan güvenin de zedeleniyor. Umarım atlatırım en kısa zamanda. :)
kolay gelsin
Bunu biliyorsa keşke başlamasaydı
Aynısını söyledim ama engel olamadım senden uzak duramadım falan dedi. İnsan gerçekten hırsını alamıyor. Bu kadar kolay mı
Haklısın
Garip
Bence de çok garip
Olan olmuş üzülme
Üzüldüm yalan yok. Zaten kötü bir nişanlılık üzerine zar zor ısındığım birini bulduğumu düşünürken yine hüsrana uğradm
Haksız
Bence de...
Yani söylemişsin zaten
Gidesi varmiş…
Haklısın...
Bence sende bir kusur falan yok yani bunun icinde kendini suclama kader
Çok teşekkür ederim. Yani kimse zevk için nişan atmıyor ben de istemezdim böyle bir şey yaşamayı. Kendisinin kız kardeşi var. Böyle etiketlemek kolay insanları. Umarım sevdiği birinden çıkmaz o zaman içi sızlar işte
Aynen öyle ama genelde yapmam kabul etmem olmaz denilen hersey kabul da ediliyor yapılıyorda…
Sevginin yetersiz kaldığı yerde bahaneler geliyor belki. Sevdiği insanı geçmişiyle yargılayan insanlar bana çok yapmacık geliyor. Sevgi sevdiğini olduğu gibi kabul edebilmek bence.
Bende öyle düşünüyorum ama iştee maalesef
Sen yazma daha ona bence seviyorsa gelir geri
Biz ayrılalı bir ay oldu. O bana yazdi yine bu süre zarfında. Sürekli aşk acısı şarkısı paylaşıyor. Bugün konuşurken tekrar bu konu açıldı ve yine nişanlılık için saçma sapan konuştu. Ailem istemez bizim oralarda iyi gözle bakmıyorlar vs vs. Ben de çok kırıldım ve kızdım bu sözlerine. Tartıştık. Artık gelse de sonunun olmayacağına ikna oldum ben
Arkadaş mısınız?
Arkadaş da değiliz saçma sapan bir şeydi işte. Tekrar yazdı bana konuşmaya başladık. Ben pişman diye düşündüm yine umutlandim falan bugün gördüm ki zihniyeti böyle maalesef ne yapsam ne söylesem boş.
Bence ben böyle istemiyorum ciddi degilsen yazma de boş boş ne yazıyor
Bahane etmiş
Zihniyetleri biraz farklı. Bana dedi ki bizim orada nişanlanmış kız yarı boşanmış sayılır. Ne kadar onur kırıcı
Yat kalk ayrıldığınıza şükret bence madem orada o adet öyleymiş bile bile niye sevgili olmuş
Aynısını sordum çok uzun bir ilişkimiz olmadı 4 ay kadar fakat dolu dolu yaşadık sürekli birlikteydik ve bağlandım da ona. Baştan uzak dursaydın o zaman dediğimde kendime engel olamadım dedi. Çok kırıldım çok...
Daha da çok kırılmandan iyi olmuş ayrılmanız... ilerde oğlan değişirse bile ailesi sıkıntı çıkarır zannımca barışmayın bence o yüzden
Haklısın çok. En üzücü olan da sohbetimiz vs çok uyuyordu ve çok eğleniyorduk birlikte. Hiçbir sorunumuz olmadı bu olay dışında. Bana hala yazıyor bugün yine tartıştık bu konu üzerine. 1 ay önce ayrıldık aslında ama bugün tekrar konu açıldı bana ilk kez söyledi zaten ailesinin zihniyetini açık açık. En iyisi hiç irtibat kurmamak artık.
Dediğim gibi çocuk artık sana güven verebilir ama ailesini unutma ki ailesi işin içine girerse daha çok üzülürsün daha çok kırılırsın... Şu an da kırgınsın ama daha az kırgınsın en azından
Evet haklısın uzak durmam gerekiyor artık her yerden irtibatı koparmalıyım
Hakkında hayırlısı olsun inşallah 😊
Çok teşekkür ederim inşallah
Rica ederim oldu da yolun buraya düşerse yardımcı olmaya çalışırım
Çok teşekkür ederim seni ekleyeceğim