Kimseyi sevemiyorum, çekici bulamıyorum ve kimseyi arzulamıyorum?

Eskiden yillar önce bir sevgilim vardı, onu çok seviyordum. Çok kötülük yaptı ve adice bitirdi. Ona karşı şu an hiç bir şey hisetmiyorum, duygum tamamen bitti. Sorun şu ki kimseyi sevemiyorum. İnsanlardan hemen soğuyorum. Bu normal mi? Benim gibi olan var mı?

Kimseyi sevemiyorum, çekici bulamıyorum ve kimseyi arzulamıyorum?
Cevapla