Neden hayatımda kimse yok kimse beni istemiyor? Sevilmek istiyorum çok bişiy mi?

Sosyal medya hesaplarım yok evden işe işten eve bi hayatım var pek sosyalde değilim zaten.

Neden kimse beni sevmiyor sevecek birini bulamıyorum. Millete bakıyorum herkes birilerini buluyor seviyor seviliyor. Ama ben kendime bakıyorum hiç kimse yüzüme bile bakmıyor gibi geliyor. Çok üzülüyorum artık bu duruma. Şimdi sosyalleş bi yerlere git falan diyeceksiniz hiç arkadaşımda yokki ayrıca diyelim ki oldu gittik bi kafeye oturup döndük. O ara kim beğenecek hadi beğendi nasıl gelecek hemen konuşmaya. Hadi konuşmak istedi nasıl hemen olacak bilmiyorum ya of. sadece sevilmek istiyorum çok bir şey mi?

Neden hayatımda kimse yok kimse beni istemiyor? Sevilmek istiyorum çok bişiy mi?
Cevapla