Beni neden kimse sevmiyor, yaninda istemiyor?

çekingen degilim. herkese iyi davranmaya çalisirim. içim disim bir aslinda.

ne biliyim. insanlar beni yaninda istemedigini hep hissettiriyor. daha ilk konusmada bunu anlayabiliyorum, hissettiriyorlar.

neden? kimseye bir kötülügüm olmadi.

kendimi yapayalniz hissediyorum..
Beni neden kimse sevmiyor, yaninda istemiyor?
Cevapla