Sinir etmesi normal mi yoksa gıcıklık olsun diye mi yapıyor?

Ben 1.57 o 1.85 ve dalga geçiyor benle cüce falan. Flörtüz diyor ama, sizce boy farkımız var diye benimle iletişimi mi kesmek istiyor yoksa beni sinir etmek hoşuna mı gidiyor

Sinir etmesi normal mi yoksa gıcıklık olsun diye mi yapıyor?
Cevapla