Erkek arkadaşım çok bel altı konuşuyor ve bu beni çok geriyor, ne yapmalıyım?

İki lafından biri bel altı laf çok sıktı 6aydır birlikteyiz 1 2 aydır böyle kendi doğal halimi bir şey mi ima ediyor anlamıyorum ama bu durum beni geriyor ne yapmalıyım erkekler böyle mi davranır normali bu mu? Kızlar ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
AYRILDIM:)
Erkek arkadaşım çok bel altı konuşuyor ve bu beni çok geriyor, ne yapmalıyım?
Cevapla