Erkek arkadaşım sürekli konuşmak istiyor, darlanıyorum, sizce abartıyor muyum?

Sürekli fotoğraf istiyor şu fotoğraf muhabbeti zaten en canımı sıkan olay. Kaç defa konuştuk bu konuyu ama anlamıyor bir türlü. Ben öyle sürekli 7/24 mesajlaşmak da istemiyorum, bunaltıcı geliyor bana. Onu seviyorum değer veriyorum ama haftada ya da iki haftada bir konuşmak sizce de yeterli değil mi? Uzak mesafe ilişkisi, ona kaç kere zor olacağını anlattım ama beni bırakmak istemedi. Kaç senedir konuşuyoruz ciddiyiz, birbirimize de güveniyoruz, ama aşamadığımız bazı problemler var hâlâ..
Erkek arkadaşım sürekli konuşmak istiyor, darlanıyorum, sizce abartıyor muyum?
Cevapla