1 haftadır konuşmuyoruz aramız bozuk ne yapmalıyım sizce?

Mutlu oldu mu bana verdiği ilgi, sevgi mükemmel ama kötü bi olay yaşadığı zaman beni unutuyor 8 saatte bir yazıyor, merak etmiyor (belki de kendimi kandırıyorum böyle böyle gitmek istiyordur kimbilir). İlk tartışmamızda ben adım attım hatta kaç kere yazdım "iyi ki bırakmadın beni iyi ki elimden tuttun" demişti. şimdi yine aynı şey oldu ve hiç konuşmuyoruz. 1 kere de o yazsın çabalasın istiyorum sizce yanlış mı düşünüyorum?
1 haftadır konuşmuyoruz aramız bozuk ne yapmalıyım sizce?
Cevapla