İki haftadır konuşmuyoruz, yazışmıyoruz ve görüşmüyoruz. Bitti mi?

İki aydır tanışma aşamasındayız. Aslında iyi gidiyordu ama en son ben yazdım ve öyle buluştuk bu sefer ondan bekliyorum ama tık yok. Birde en son görüşmemiz de kendini kötüledi ben yalancıyım, sorumsuz biriyim falan dedi. Zaten kararsızdım ama soğudum bende. Acaba amacı zaten benim onu bırakmamı sağlamak mı? Herşeye rağmen son kez görüşmek ve konuşmak istiyorum ama yapmasam mı bilemedim. Ne önerirsiniz?

İki haftadır konuşmuyoruz, yazışmıyoruz ve görüşmüyoruz. Bitti mi?
Cevapla