Benim uzun süreli ciddi bir ilişkim vardı. İlişkimizde bazı sorunlar olduğu bir gerçek ama yıllardır bir birbirimize sadık kaldık, en azından ben öyle biliyorum. Sonra benim iş yerinden bir arkadaşım bana aşırı ilgili davranmaya , iltifat yağmuruna tuttu. Sürekli hediye almak istediğinden bahsetti. Kahve içmeye ısrarla çağırdı durdu, gitmedim tabi. İlk zamanlar bu arkadaşımın mesajlarını sevgilime hep diyordum ama tepkisiz sadece dinliyordu. Sonra bu arkadaş iltifatın dozunu artırdı, bana sevdiğini söyleyen mesajlar atmaya başladı. İmalarda bulunmaya başladı. Fırça yiyip kendine geliyordu. Ben mesajları silmeye başladım çünkü sevgilim görse rahatsız olacak diye düşündüm , arkadaşlığı bir kaç kere bitirmeye çalıştım ama bitirmedim. Sonra kendimi buluşmasam da , karşılık vermesem de aldatmış gibi hissettim. Sevgilimle ayrıldık. Bu elemanda biliyordu , beni yine kahveye çağırdı, gel dertleşiriz, hem çok güzel birşeyin başlangıcı olur dedi. Ben sana yükseliyorum filan dedi. Ben gitmeyince de süreci bilmesine rağmen bir kaç ufak mesaj adım attı ama eski isteğinden eser yoktu. Ama yine hikayelere postlara kalpler beğeniler atıyordu. Sevgilimle biz tekrar barıştık ve profil resmimi sevgilimle olan fotoyu yaptım. Şimdi durumlara bakmayı da bıraktı , foto beğenmeyi de. Aşırı kafam karıştı, ne yaşadık biz. Beni istiyorsa ayrı olduğumda neden düzgün adım atmadı, istemiyorsa barışınca niye beni tamamen yok sayıyor?
Benimle yasak aşk yaşamaya çalışan kişi sevgilimden ayrılınca bana eskisi gibi ilgili davranmamaya başlamasının anlamı ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu erkeklerin seni ilk gördüğümden beri seviyorum lafları filan tırt anlaşıldı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sende kusura bakma da istemem yan cebime koy kafasındasın, sanane napıyorsa yaptı ayrılmanızı beklemiş ayrılmışsınız cocuk cagırmıs gitmemissin ne yapcaktı askından ölcek miydi? Belli ki onu sevdşgini anlamıs devam ediyor hayatına bir sey yasadıgınızda yok sende ona güvenemediginden sevgiline geri dönmüşsün az değilsin
Hahahahah , kızmak isterdim ama hiç kızamadım dediğine. Belki de haklısındır
Benim sevdiğimi mi sevmediğimi mi anladı, o kısmını anlayamadım ne demek istediğinizi?
Amacı günü birlik ilişki demekki değilik bir tipmiş uzak dur ilişkinde herşeyi yoluna koyup inşallah mutlu olursun öyle tipler var zaten arsız onursuz tipler evli olanlara sevgilisi olanlara yavşayan tipler Allah ıslah etsin onları
İlişkimde şu an iyiyiz , sevgilim özür diledi yaptıkları için ve pişman gibi de gözüküyordu , kabul ettim bende bir şans daha verdim. Sevgilimin derdi cinsellik değil ama bu arkadaşımın derdi sanki o gibiydi. Ben aynı anda iki kişi ile olamam ama sanki onun benim biri ile olmamdan bir rahatsızlığım yok gibiydi. Ondan bence ayrıldığımda ilgisinin artmaması
Onunla arkadaşlığını kesmen senin için en sağlıklısı çünkü onun için farketmiyor hayatında bırı varsada umrumda değil kaçamak derdinde
Sanırım haklısınız , hatta yanlız olmam belki de risk onun için ciddi ilişki filan istersem diye
Çok doğru tespit
Çok takdir ettim seni başkası olsa farklılık olsun dıye bişeyler yaşayabilir di çizgini bozma sana mutluluklar diliyorum mutluluğunu kimsenin bozmasına musade etme
Teşekkür ederim
Rica ederim iyi bak kendine
Kullanacaktı, kullanamadı. Hepsi bu.
Kullanamayacağından emin olunca da uzaklaştı o zaman, ilk kez gerçek bir şansı olabilirdi ama değerlendirmedi.
Aynen öyle. Bilirsin, kadınlar ayrılık durumları gibi durumlar yaşayınca çoğunlukla doğru düşünmezler. Haliyle yanlış karar verme ihtimalleri baya artar bu dönemlerde. Bu dönemlerde savunma mekanizmanız devre dışı kalıyo maalesef. Erkekte bunu bildiği için, bu durumda olan kadınlar kaba tabir olacak ama potansiyel avdır. Ama o seni avlayamayacağını anladı, vazgeçti.
Yaralı av peşinde kolay yakalamak için, ama o halimle bile yakalanmayacağımı anladı, gerçek ilişki istemediği için de vazgeçti yani
Defalarca seviyorum dedi; demek ki onu duymak istiyorum diye demiş
Barışacağımı da beklemiyordu bence , dedim aşkında bence biz barışırız diye
Aynen öyle. Zaten duygusal olarak boşlukta olduğunuz için böyle dönemlerde yaklaşmak ve istediğimiz yere çekmek çok kolay oluyor. İnsan şerefsiz, haysiyetsiz olmasın işte. Her durumu utanmadan, sıkılmadan kullanıyolar böyle.
Barışman tuzu biberi olmuş işte. İyi olmuş denyoya, yüzüne bile bakma 🙄
Yok ya aynı yerde çalışmıyoruz zaten, o yüzden karşılaşma ihtimalimiz de baya düşük. Sevgilimi seviyorum aslında ben, ona göre çok masum temiz biri. Çok da güveniyor bana, seviyor. Kullanıp arkasına bakmadan gidecek gibi hissettirmedi bana hiç, güven verdi hep. Ama yine de arada sorun olunca insanın böyle biri çıkıp beynini bulandırabiliyor aşırı ilgi ve sevgi sözcükleri ile
Bana diyor ki ben seni yetişkin , ben seni uzaktan kendine güvenen güçlü bir kadın sanmıştım, ama sen yakından kendine güvenmeyen küçük bir kız çocuğu gibi davranıyorsun, dedi. Bende insanlar yakından neyse odur yanlış tanımışsın uzaktan dedim
Üff bi de seni suçlu çıkarmaya çalışmış zepevenk 🙄
Ne demek ki bu dediği
Onunla olmadığın için özgüvensizmişsin, öyle demiş kısaca 😂
Evet ona benzer bir şey de dedi, o bana fazla mı geliyormuş , bir anda yükseliyormuş bana ama ben ona yükselmiyormuşum düşük kalıyormuşum , ürkütmüş beni filan hep böyle imalar. Hiç güvenilir gelmedi bana seviyorum dese bile
Sevmiyo ki. Dediğim gibi o senin değil bedeninin peşindeydi. İstediğini alamayınca klasik zibidiler gibi çirkinleşmiş işte.
Bu maç bitmiş zaten önündeki maçları dusun derim
Kim için diyorsunuz? Beni yoldan çıkarmaya çalışan arkadaşımı mı? Sevgilimi mi?
İkisinide bırak gitsin uğraşma boşuna
Niye ki, sevgilimle iyiyiz şu anda. Özür diledi yaptıkları için, pişman gibi de gözüküyor
Kaderin garip cilvesi işte.. hep aynı tipleri buluyors un...
Sevgilim bana cinsel yaklaşmıyor ki, aynı tip değil ikisi. Aksine aşırı zıt iki insan
soğumuş
Çabalarken mi?
evet
İstediği oldu ama umrunda değildi