Evlencez ne olursa olsun nasip , ama kesin bakmiyorum imza atılana kadar diyor? Kesin bakmıyorsa ayrilayimmi?

Eskiden bir tamam. Kesin evlencem sanıp kizla birlikte oldum ama o beni terk etti. Senle evlencez evlenmeyi cok istiyorum ama nasip kesin bakmiyorum. Ya ölürsek vs dedi..

Ama ben kesin bakiyorum. O boyle deyince elbet gitcek algısı aliyorum ayrilayimmi

Evlencez ne olursa olsun nasip , ama kesin bakmiyorum imza atılana kadar diyor? Kesin bakmıyorsa ayrilayimmi?
Cevapla