Merhaba,
Benim için zor karar zira güzellik önemli olsa da biten bir aşk yeniden canlanmaz.

Resimdeki kız gibi zamanı oynarsa bilemem 🤪
04 Ağustos, 2023 Cuma 13.09
Merhaba,
Benim için zor karar zira güzellik önemli olsa da biten bir aşk yeniden canlanmaz.

Resimdeki kız gibi zamanı oynarsa bilemem 🤪
04 Ağustos, 2023 Cuma 13.09
Neden ayrıldığıma bağlı aslında, ki bir ayrılık kolay kolay olmamalı oluyors mühim bir meseledir o kadar mühim mesele varsa dünya güzeli olsa geri dönmem özlesem, çok arasam bile.
Hayır barışmam. ben güzellik için evlenmem ayda bir kadını sevmem. benim için bana olan sevgisi karakteri önemliidir. bunlar yoksa ve zaten ayrıldıysam da tekrar şans vermem kimseye herkes kendi yoluna bakar..
Eyvallah abi
Rica ederim kardeşim
Hayır tabiki
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Cevap
15Cevap
İnsanda bi çay kaşığı kadar ş*eref varsa güzelleşti yakışıklı oldu diye kimse kimseye dönmeye kalkışmaz.
Umrumda olacağını düşünmüyorum, bu arada görseldeki kadını hiç güzel bulmayan ben miyim erkek gibi duruyor jsgsf
O ben sonradan değişti 😆
Herkes senin gibi güzel olsaydı farkın olmazdı 😉
Güzel kadınlar herkesi beğenmez 😅
Barışırdım ama görünüş olarak yani barışmam ama barıştım gibi görünürdüm
O nasıl olacak?
Ayrılmışım artık. Ne isterse yapabilir. Önemli olan o zaman yapması. Tabii bende dikkat ederim kendime.
İsterse Victoria's secret mankeni olsun biten bir ilişki tekrar başlamaz
Güzel bulmadıpım kiliyle sevgili olmam ya da evlenmem
Hayır ama en başında sırf çirkin diye bırakmam, en baştan net olurum bizden olmaz deyip sevgili olmam ya da evlenmem
Biten bitmiştir, bittiği gün ölmüştür (.) 😉
Klâsik oldu
Klasik ya da değil benim için tam olarak böyle ki zaten bu laf bu şekilde değil ben oynama yaptım ☺
Anladım
Sevindim ☺
Ben aşka inanmıyorum çıkarlar üzerine kuruludur barışırız ama o manken gibi olduktan sonra beni kabul eder mi o da ayrı bir tartışma konusu
Oben miydi bu evrim iste 😆
Aynen gral 😀
Hayır barışmam.
Ayrilmissam bitmistir
Barışmam. Gider, başkasını bulurum.
hayır
bir kere sildiysem bitti
Güzel değil diye zaten bosanmazdim ben..
Yok bu yüzsüzlük olurdu yüzüm kalmazdı
Hee sey guzellik değil
Olmuşla bitmişe çare yoktur ddsds
Güzelle çıkarım ben güzel bulmadığımla değil.
Ayrıldığım insanın sorunu tipi değil karakterdir.
hayır ama içim bi cız eder
Biten bitmiştir. İsterse Brad Pitt olsun olmaz.
Hayır. Ayrılınca bitmiştir.
hayır o iş bitmiştir
hayır
Hayır
Karakter önde gelir
Çok fazla dış görünüşe bakmam
Yok olmaz herhalde.
Hayır
Yok ya barışmazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?