Sevgilim ben ağlayınca of pof yapıyor neden?

Birşeye canım sıkılıyor ağlıyorum, ağlamamı duymak istemiyor hatta bir keresinde yüzüme kapatmıştı, bunun üzerine ben daha da ağlıyorum. Benim yüzümden ağlayınca kendimi kötü hissediyorum diyor. Bir erkek için bu kadar kötü bir şey mi bir kadının ağlaması yoksa uğraşmak mı istemiyor benimle. Kendimi değersiz hissediyorum yanımda olduğunu hissettirmiyor

Sevgilim ben ağlayınca of pof yapıyor neden?
Cevapla